به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: بیش از یکسال است بحث انتقال صنوف آلاینده، مطب پزشکان، نمایشگاه های خودرو و میدان میوه و تره بار مطرح شده و باید تاکنون نسبت به انتقال این اصناف به خارج شهر اقدامی صورت می گرفت ولی به دلیل بروکراسی اداری این امر انجام نشده و این امر مایه تأسف است.
وی افزود: این روش فعالیت و کار هیچ سازگاری با توسعه ندارد و باعث عدم روشن شدن آینده استان است.
استاندار ایلام با تأکید بر اینکه اگر تصمیمی گرفته می شود همه باید تلاش کنیم ظرف مدت کوتاهی عملیاتی شود، تصریح کرد: این نوع فعالیت هاست که باعث رونق کسب و کار در استان می شود و همین بروکراسی اداری است که باعث می شود کسب و کار و فعالیت های اقتصادی شکل نگیرد.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: ظرف 2 هفته آینده باید میدان میوه و تره بار، شهرک سلامت و مجتمع نمایشگاه های خودرو کلنگ زنی و مقدمات لازم برای اجرای این مجتمع ها فراهم شود.
وی همچنین در خصوص کنترل قیمت گوشت و مرغ اضافه کرد: برای پایین آوردن قیمت، نهاده های دامی را با قیمت دولتی در اختیار دامداری ها قرار می دهیم و این واحدها هم موظف هستند با قیمت مصوب گوشت و مرغ را در اختیار مردم قرار دهند.
استاندار ایلام ادامه داد: در مذاکره با مدیرعامل پشتیبانی امور دام کشور هر میزان نهاده های دامی که استان نیاز داشته باشد در اختیار صندوق توسعه کشاورزی قرار و واحدهای دامی با قیمت دولتی آن را تحویل خواهند گرفت و بابت آن ضمانت نامه سه ماهه می دهند.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.