سرهنگ محسن ناصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 100 هزار خودرو در شهرستان مهران پارک شده و ظرفیت پارک خودرو در آن وجود ندارد.
وی یادآور شد: همه کوچه ها، معابر، پارکینگ ها و زمین های خالی مهران مملو از پارک خودروها است و توصیه می شود زائرانی که قصد سفر به شهر مهران را دارند اصراری برای رفتن به درون شهر نداشته باشند.
رئیس پلیس راهور ایلام تاکید کرد: پارکینگ اربعین و حاشیه های شهر تا حدودی جای پارک خودرو دارند اما سطح شهر هیچ گونه فضایی برای پارک وجود ندارد.
سرهنگ ناصری با بیان اینکه اربعین رویدادی جهانی و دارای بازتاب ملی و فرا ملی است، افزود: امسال پیش بینی ها حاکی از افزایش 10 درصدی زوار نسبت به سال گذشته دارد و با وجود افزایش حجم زائران هیچ مشکلی در زمینه تردد وجود ندارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: با وجود حجم بالای تردد انضباط ترافیکی خوبی در شهر مهران برقرار است.
به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائرین عتبات عالیات است.
پارکینگ بزرگ اربعین مهران با 70 هکتار و پایانه برکت با حدود 23 هکتار در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی مملو از پارک خودروها شده اما فعلا ظرفیت پارک خودروها در آن وجود دارد.
از ابتدای ماه صفر تاکنون یک میلیون و 150 هزار نفر از مهران راهی کربلای معلی شده اند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.