سرهنگ علی فکری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طبق ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروهای دارای خلافی بالای 10 میلیون ریال باید برای تردد ابتدا جریمه خود را پرداخت کنند.
وی افزود: در صورت بی توجهی رانندگان این خودروها به قانون و پرداخت نکردن دیون دولتی خودروی آنها توسط عوامل پلیس راهور توقیف و راهی پارکینگ می شود.
رئیس پلیس راهور همدان بیان کرد: پلیس پیش از توقیف این قبیل خودروها، موضوع را از طریق تماس تلفنی، پیامک یا ارسال نامه به مالک وسیله نقلیه اطلاع رسانی می کنند.
سرهنگ فکری اظهار کرد: بیشترین میزان خلافی مربوط به خودروی پراید با 217 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده است که مردادماه امسال هنگام برخورد با تخلفات حادثه ساز این وسیله نقلیه توقیف شد.
وی افزود: این خودرو دارای 738 فقره تخلف پرداخت نشده بود که پس از پرینت خلافی خودرو از سامانه، میزان تخلفات این وسیله نقلیه به 90 صفحه رسید.
به گزارش ایرنا، طبق آمار پلیس راهور همدان 300 هزار دستگاه خودرو به همراه 200 هزار دستگاه موتورسیکلت در این استان تردد دارند.
آمار متوفیان سوانح رانندگی درون شهری در 9 ماهه سالجاری 19 درصد کاهش داشته ولی شمار مجروحان در این مدت زمین با 2 درصد افزایش مواجه بوده است.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.