به گزارش ایرنا، داریوش باقرجوان عصر یکشنبه در تشریح وضعیت تردد وسایل نقلیه در آذرماه امسال در جاده های هرمزگان، اظهار داشت: در این مدت کمترین نرخ ترافیک نیز مربوط به محور لامرد - سه راهی چهوو با تردد 29 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.
وی با بیان این که 11 درصد وسایل نقلیه در جاده های استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند، تصریح کرد: بیشترین تخلف رعایت نشدن فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندرشهید رجایی - بندرعباس با 161 هزار و 214 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.
این مقام مسئول با اشاره به این که از مجموع کل ترددها در جاده های استان در آذرماه امسال هشت درصد وسایل نقلیه سرعت مجاز را رعایت نکرده اند، افزود: بیشترین تخلف رعایت نشدن سرعت مجاز مربوط به محور درگهان - قشم با 57 هزار و 367 وسیله نقلیه بوده است.
باقرجوان متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح جاده های استان در آذرماه امسال را 234 وسیله نقلیه در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین ســـرعت متوسط در این مدت 99 کیلومتر در ســاعت مربوط به محور سه راهی چارک – بندرلنگه بوده است.
وی با اشاره به نظارت 24 ساعته بر تردد و فعالیت رانندگان در تمام محورهای استان از طریق دوربین های ترددشمار و کنترل سرعت ، تاکید کرد: اطلاعات متخلفان سرعت غیرمجاز به صورت آنلاین و مستقیم جهت اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می شود.
بندر شهید رجایی در 23 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و از مهمترین محورهای ترانزیتی کشور محسوب می شود.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.