به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: در پی وصول یک درخواست قضایی از دادسرای عمومی ناحیه دوم مشهد کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند.
وی اظهار کرد: طبق اظهارات شاکی پرونده، یک قطعه زمین 240 متری در شاندیز که به نام مادر شاکی بوده است به نام افراد ناشناس انتقال یافته است.
وی گفت: در بررسی ها مشخص شد مالک در سال 1374 فوت کرده و جاعل در سال 1392 با معرفی یک زن به عنوان مالک اقدام به تنظیم و انتقال سند به نام فرد دیگر کرده است.
سرهنگ بیات مختاری افزود: با تلاش کارآگاهان فردی که در یک دفتر اسناد رسمی اقدام به تنظیم وکالت نامه جعلی از متوفی به خریدار کرده بود شناسایی، دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

* دستگیری مامور قلابی
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی هم گفت: گروه موتور سوار ایستگاه ششم پلیس راهور مشهد در بولوار ایرج میرزا یک نفر جوان با لباس پلیس راهنمایی و رانندگی را در حال کنترل مدارک رانندگان خودروهای سواری مشاهده و به وی مشکوک شد.
سرهنگ محمد باقر سلیمی افزود: با اعلام مشخصات فرد مزبور به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس مشخص شد نامبرده یک مامور قلابی است.
وی اظهار داشت: در بازجویی از مامور قلابی مقداری وجه نقد و یک جلد دفترچه یادداشت حاوی مشخصات 39 خودرو که مورد اخاذی قرار گرفته بود، کشف شد.
وی گفت: این مامور قلابی اعتراف کرد لباس، درجه نظامی و علائم پلیس راهور را با انگیزه اخاذی از رانندگان وسایل نقلیه خریداری کرده است.
سرهنگ سلیمی افزود: تحقیقات بیشتر از متهم برای کشف دیگر جرایم احتمالی وی ادامه دارد.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.