یکی از اعضای این تیم جهادی به خبرنگار ایرنا گفت: دانشجویان جهادگر عضو انجمن علمی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مرز بین‌المللی مهران به زوار اربعین خدمات بهداشتی، درمانی ارائه می‌دهند.
محمدامین محسنی اظهار داشت: این تیم جهادی 10 نفره با هدف ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین حسینی، در بیمارستان امام حسین(ع) مهران مستقر است.
وی افزود: دانشجویان جهادگر دانشگاه به صورت خودجوش به عشق به ابا عبدالله و خدمت رسانی به زوار حسینی از چهارشنبه 24 مهرماه تاکنون در بخش اورژانس این بیمارستان به زوار اربعین خدمات می کنند.
محسنی افزود: این تیم که شامل هشت دانشجوی رشته پرستاری و 2 نفر فوریت پزشکی است، با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه به مهران اعزام شده اند.
عضو انجمن علمی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: دانشجویان با استقرار در مرز بین‌المللی مهران به زور اربعین خدماتی شامل مراقبت‌های درمانی اولیه، تزیقات، پانسمان و تریاژ ارائه می‌دهند.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران یکی از مبادی پرتردد زوار اربعین حسینی به دلیل برخورداری از امنیت و کوتاهی مسافت تا اماکن زیارتی عراق است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.