به گزارش ایرنا، وحید جعفریان روز شنبه در کارگاه آموزشی اطفای حریق جنگل در مرکز آموزش و توانمند سازی جوانشیر در کرج، با بیان اینکه به اشتراک گذاشتن دانش فرآیندی از مدیریت است، اظهار داشت: انتظار ما بر این است که با برگزاری چنین دوره هایی سازگاری بیشتری با موضوع حریق ایجاد و سیاست هایمان در خصوص مبارزه هر چه بیشتر با عوامل ایجاد حریق و اطفا آن اصلاح و به روز شود.
وی اضافه کرد: موضوع حریق که می تواند یکی از پیامدها تغییر اقلیم باشد امروز بسیار فراوان تر از گذشته شده و به همین منظور نیازاست که افرادی که در چنین کارگاه هایی آموزش می بینند، آموزش های خود را در سطح کشور گسترش دهند تا بتوانیم شاهد خروجی بهتری از این کارگاه باشیم.
جعفریان گفت: آموزش نیروی انسانی یکی از سیاست های اخیر مدیریت است که هدف از آن تربیت مدرس هایی است که بتوانند به روز بوده و دانش روز را در سطح کشور گسترش داده تا بدین وسیله بتوانیم شاهد کاهش هر چه بیشتر حریق در عرصه منابع طبیعی و دیگر مخاطراتی که می تواند این عرصه را مورد تهدید قرار دهد باشیم.
وی ادامه داد: برای رسیدن به این مهم نیازمند این هستیم که از آخرین دستاوردهای روز دنیا استفاده کرده و از بهترین اساتید در سطح بین المللی بهره گیریم که این اقدامات در دستور کار قرار گرفته است.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.