به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیز گیر روزشنبه در نشست شورای اداری ساوجبلاغ که با محوریت کنگره بزرگداشت شهدا و اجلاسیه 414 شهید سرافراز ساوجبلاغ برگزار شد، افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 334 میلیارد تومان در بخش های مختلف ساوجبلاغ به بهره بر داری می رسد.
وی بیان داشت: مدیریت اجرایی شهرستان با 13طرح عمرانی ، دهیاری ها با 31 طرح و بخش خصوصی با 7 طر ح عمرانی زمینه اشتغال ده ها نفر فراهم کرده اند.
وی از واگذاری 3هزار 130 واحد مسکونی به متقاضیان ساوجبلاغی خبر داد و گفت این واحدهای مسکونی با زیر ساخت های کامل آماده بهره بر داری شده است .
فرماندار ساوجبلاغ از تشکیل 63 تعاونی و ثبت اشتغال 2 هزار 169 شغل ایجاد شده در سامانه رصد خبر داد وگفت سال گذشته مقام اول استان از آن ساوجبلاغ بود و امسال هم پیشرفت خوبی نسبت به سایر شهرستانها داشته ایم و این روند باید با سرعت ادامه یابد .
فرماندار ساوجبلاغ با اعلام اینکه به تازگی یک انبار کالا در شهرستان ساوجبلاغ کشف شده از مردم و مسئولان خواست محتکران را معرفی کنند.
وی با دعوت از آحاد مردم در اجلاسیه شهدای ساوجبلاغ که 22 شهریور ماه سال جاری بر گزار می شود به بیان اقدامات وبرنامه های اجرا شده تا بر گزاری این اجلاسیه پرداخت.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این نشست گفت: کنگره شهدا جزو برنامه‌های ملی هر استان است .
سردار یوسف مولایی با بیان اینکه کنگره شهدا می‌تواند بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس باشد، گفت: این کنگره فرصت و زمان خوبی است و می توان با تببین اهداف انقلاب به این مسائله اهتمام داشت.
وی به دشمنی چندین ساله آمریکا با کشورمان اشاره کرد و گفت: آمریکا از گذشته با ایران مشکل داشت اما امروز بی پرده دشمنی و خواسته خود را عنوان می کند چرا که معتقدند ایران در سال 1979 از خط قرمز آمریکا گذشته و سرپیچی کرده است.
نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآبا و طالقان از اضافه شدن یک نماینده در دور بعدی انتخابات برای این حوزه انتخابیه خبر داد.
محمود بهمنی گفت: تصویب افزایش تعداد نمایندگان برای برخی از شهرستان ها در مراحل پایانی است .
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.