به گزارش ایرنا، خسرو ساکی عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از معلمان فعال در ستاد فرهنگیان حامی دکتر روحانی در البرز افزود: مردم سالاری دینی میراث ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، می باشد که در اختیار ملت بزرگ ایران قرار گرفته است .
وی اظهار کرد: شرکت آگاهانه مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات ، گامی مؤثر در حفظ این میراث گرانبها و موهبت الهی می باشد.
وی بیان کرد: حضور مصمم ، امیدوار و مشارکت پرشور و شعور مردم سرافراز ، فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان رأی اولی در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت برگ زرین دیگری را در کارنامه جمهوری اسلامی ایران رقم زد .
مدیر کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان شد: انسجام ملی ، همبستگی اسلامی و آگاهی سیاسی ملت رشید ایران که با رأی قاطع مسیر تدبیر ، امید ، اعتدال و اصلاح امور را برگزیدند ، نویدبخش آینده ای بهتر در توسعه اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و عزت و حکمت در ارتباطات جهانی برای حفظ منافع ملی و سرافرازی ایران عزیزمان می باشد.
ساکی ادامه داد: با حمد و سپاس خداوند متعال ، این پیروزی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، ملت شریف ایران و رئیس جمهوری ایران ، دکتر حسن روحانی تبریک می گوئیم.
وی یاد آور شد: از تلاش های ارزشمند و مؤثر فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان رأی اولی که علاوه بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم ، بیشترین سهم را در برگزاری مطلوب انتخابات برعهده داشتند ، قدر دانی می کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه مردم ایران با حضوری گسترده، پرشور و باشکوه در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت حاضر شدند اضافه کرد: زیرا ملت ایران می دانند که تک تک آراء آنان در تعیین سرنوشت کشور ، شهر و روستایشان تاثیر گذار است.
ساکی بیان کرد: ملت ایران برای شرکت در جلوه گاه اقتدار میهن اسلامی یعنی انتخابات 29 اردیبهشت با عزمی راسخ آماده شدند تا با حضوری به هنگام و با رای ارزشمند خود، زمینه ساز تحکیم مبانی و پایه‌های نظام، انقلاب و کشور شوند.
وی در ادامه به مشارکت 67.2 درصدی مردم البرز در انتخابات اردیبهشت ماه 96 پرداخت و اضافه کرد: مردم در این انتخابات با شور و نشاط آمدند تا با رای خود تداوم راه دولت و تدبیر را هموار سازند که بر اساس صاحبنظران فرهنگیان البرزی در به ثمر رسیدن این پیروزی سهم بزرگی داشته اند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به مشارکت فرهنگیان در برگزاری انتخابات سالم ، ایمن و پر شور در این استان خاطر نشان شد: فرهنگیان حتی در شب قبل از برگزاری انتخابات ، تا نیمه شب در زمینه آماده سازی شعبه های اخذ رای در البرز انجام وظیفه می کردند.
ساکی گفت: اقدامات فرهنگیان در البرز در دو بخش که همان ایجاد شور و نشاط اجتماعی و مشارکت در اجرای انتخابات می باشد قابل تحسین است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به رای بالای مردم به لیست امید اصلاح طلبان در شورای شهر کرج و یا سایر شهر های البرز پرداخت و ادامه داد: مردم این استان در انتخابات 96 نشان دادند به احزاب سیاسی اعتماد دارند .
وی تصریح کرد: مردم در انتخابات 96 اقدام به انتخابات شایستگان کردند که این رویکرد نشات گرفته از دانش و بلوغ سیاسی مردم است.
وی تاکید کرد: در این دوره مسئولیت دولت و شورا های اسلامی شهر و روستا بسیار سنگین است لذا برای پاسخگویی به مطالبات مردم باید تلاش مضاعف داشته باشند و با قدرت راه خدمت به مردم را در راستای رشد ، آبادانی و توسعه کشور ادامه دهند.
در این آئین از فرهنگیان فعال در 22 کمیته کاری - اجرایی ستاد انتخابات فرهنگیان حامی دکتر روحانی در البرز تجلیل شد.
در این آئین فرهنگیان سرود ملی ایران را همخوانی کردند و انتخاب دوباره دکتر روحانی را با مشارکت حدا کثری مردم جشن گرفتند.
استان البرز حدود 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.