به گزارش ایرنا، رقابت های جاکارتا، صحنه ای دیگر برای حضور ورزشکاران ایرانی است، صحنه ای که ورزشکاران پرتوان کشورمان فقط و فقط برای کسب مدال به میدان رقابت می روند.
آرزوی ورزشکارهای ایرانی در این دوره از رقابت ها این است که بارها و بارها همانند گذشته پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز درآورده و سالن های رقابت را با نوای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران طنین انداز کنند.
ورزشکاران کشورمان، در تمامی عرصه های ورزشی بارها موفق شده اند افتخار آفرینی کنند در عرصه پهلوانی و قهرمانی مدال کسب کنند و نام ایران را به عنوان کشوری که در ورزش حرف های زیادی برای گفتن دارد بر سر زبان ها بیاندازند.
رقیبان به خوبی می دانند که در هیچ رشته ورزشی نیست که بخواهند به سادگی از نام ایران بگذرند و زمانی که بخواهند بر روی صحنه بروند باید آمادگی داشته باشند چرا که گذر از ورزشکاران ایرانی کار ساده ای نیست.
رقابت های آسیایی 2018 از 27 مرداد ماه به میزبانی جاکارتا در حالی آغاز می شود که تاکنون حضور 21البرزی در این دوره از رقابت ها قطعی شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز در گفت وگو با ایرنا گفت: تاکنون حضور 24 ورزشکار البرزی در بازی های آسیایی و
پاراآسیایی جاکارتا قطعی شده و احتمال اضافه شدن 8 البرزی دیگر به کاروان بازی های آسیایی وجود دارد.
امیر غفرانی افزود: برنامه ریزی ها از حدود 2 الی 3 سال پیش صورت گرفته و استان البرز همیشه به عنوان یکی از شاخص ترین استان های کشور در حوزه ورزش شناخته می شود که توانسته قهرمانان زیادی را در رشته های
مختلف در سطح ملی، آسیایی و المپیک داشته باشد.
وی اضافه کرد: همچنین در رقابت های پاراآسیایی 4 ورزشکار در رشته های وزنه برداری، دو ومیدانی و والیبال نشسته از استان البرز اعزام می شوند.
یکی از ملی پوشان البرزی در رشته دوچرخه سواری شرکت کننده در رقابت های آسیایی جاکارتا گفت که توان تکرار مدالهای مسابقات قهرمانی آسیا در جاکارتا را داریم.
محمد رجبلو در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه ظرفیت تیم ملی برای کسب مدال در بازیهای آسیایی اظهار داشت:
قزاقستان، هنگ هنگ، ژاپن، کره و چین را رقیبان اصلی تیم ملی در بازیهای آسیایی است و تمام تلاشم را برای گرفتن مدال طلا انجام می دهم.
وی اضافه کرد: ورزشکاران از مسئولان انتظاری جز حمایت ندارند تا بتوانند با کسب بهترین نتایج موجب شادی مردم و جامعه شوند.
ملی پوش البرزی تیم شمشیربازی نیز گفت: تیم ملی شمشیربازی برای حضوری پر قدرت در این مسابقات را شرایط ایده آلی دارد.
پریماه برزگر افزود: هم اکنون شمشیربازی ایران در جایگاه ششم آسیا قرار دارد و در جاکارتا نیز قزاقستان، چین، کره، هنگ هنگ و ژاپن رقیبان اصلی ما هستند.
وی با بیان اینکه تمام تلاشم را برای کسب مدال انجام می دهم اظهار داشت: به کسب مدال در بازیهای آسیایی امید دارم و امیدوارم با کسب بهترین نتیجه از این رقابت ها به کشور بازگردیم.
ملی پوش البرزی عضو تیم ملی والیبال نشسته نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: در والیبال نشسته آسیا بی رقیب هستیم به طوری که تا به حال حتی یک گیم را در مسابقات آسیایی واگذار نکرده ایم.
مهرزاد مهروان با بیان اینکه چین و قزاقستان رقیبان اصلی کشورمان در این مسابقات هستند افزود: قطعا قهرمان بازیهای آسیایی خواهیم شد.
وی اضافه کرد: انتظار داریم ورزشکاران رشته های جانبازان و معلولین نیز مانند سایر رشته های ورزشی مورد توجه قرار گیرند.
ملی پوش البرزی تکواندو و اعزامی به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا نیز این رقابت ها را میدانی مهم عنوان و گفت: تمامی تیم ها با آمادگی صد در صد در آن حاضر می شوند.
مهدی خدابخشی افزود: ایران هم اکنون جزء 2 کشور برتر آسیا و در زمانهایی از کشور کره که بنیانگذار این رشته می باشد نیز پیشی گرفته است.
وی با بیان اینکه تمام تمرکز و تلاشم برای کسب مقام قهرمانی بازیهای آسیایی است اظهار داشت: کره، اردن و ازبکستان رقبای اصلی تیم ملی تکواندو در بازیهای آسیایی هستند.
خدابخشی گفت: تمامی ورزشکاران انتظارشان از مسئولان ورزش حمایت است. این حمایت نه تنها مادی بلکه معنوی و روحی نیز می تواند باشد.
الهام کاکلی بازیکن البرزی تیم ملی دو ومیدانی اعزامی به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا که در بخش 200 متر سرعت به مصاف حریفان می رود گفت: تمام فکر خود را برای حضور در فینال این رقابتها متمرکز کرده است.
وی با بیان این که قزاقستان، ازبکستان، هند و چین رقیبان اصلی تیم ملی در بازیهای آسیایی هستند افزود: در رشته دو ومیدانی تیم ملی ما جزو 10 کشور اول آسیا است.
کاکلی گفت: تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه در بازیهای آسیایی به کار خواهم بسته و به فینال این رقابتها فکر می کنم.
ملی پوش البرزی دو ومیدانی کشورمان بر لزوم حمای از ورزش بانوان تاکید و اظهار داشت: اگر حمایتها از ورزش بانوان ادامه داشته باشد در آینده نه چندان دور شاهد کسب مدالهای رنگارنگی در رشته دو ومیدانی خواهیم بود.
محمد گنج خانلو ملی پوش البرزی دوچرخه سواری که به همراه تیم ملی در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا به رقابت با حریفان خواهد پرداخت گفت: تمام تلاش خود را می کنم تا در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بر روی سکو قهرمانی قرار گیرم.
وی با بیان اینکه دوچرخه سواری ایران در رده های دوم تا پنجم آسیا قرار دارد اظهار داشت: ژاپن، هنگ کنگ، کره، قزاقستان، چین و امارات رقبای اصلی تیم ملی دورچه سواری در این مسابقات هستند.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.