محسن سترگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مربی شایسته اولین بانوی تاریخ ورزش گیلان است که توانسته به عنوان سرمربی تیم ملی برای شرکت در رقابت های جهانی تکواندو انتخاب شود.
وی ادامه داد: نیلوفر صفریان به عنوان مربی با تیم ملی نوجوانان قهرمانی رقابت های جهانی 2016کانادا، نایب قهرمانی پیکارهای جهانی 2014تایوان و سهمیه المپیک، قهرمانی رقابت های آسیایی 2017 قزاقستان و نایب قهرمانی مسابقات تکواندوی آسیایی 2015 تایوان را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: این مربی شایسته گیلانی از دوم شهریور همراه تیم ملی تکواندو نونهالان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان با حضور برترین های این رشته از سراسر دنیا در شهر شرم الشیخ مصر حضور خواهد یافت.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان یادآور شد: پیش از این نیز ، سیده ندا رستاد به عنوان اولین بانوی گیلانی به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر در رقابت های آسیایی حضور یافت و توانست عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند و خود نیز به عنوان برترین مربی آسیا انتخاب شود.
سترگی اضافه کرد: خوشبختانه پس از اینکه سیده ندا رستاد به عنوان اولین بانوی گیلان به عنوان سرمربی در رقابت های آسیایی حضور یافت ، نیلوفر صفریان نیز به عنوان اولین بانوی گیلانی به عنوان سرمربی تیم ملی در مسابقات جهانی حضور خواهد یافت.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.