به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد چشمه زار، پژمان یارولی، حسین کیهانی و همایون همتی ورزشکاران کرمانشاهی هستند که در سه ماده برای تیم ملی کشورمان به رقابت با حریفان خود می پردازند.
چشمه زار در ماده 60 متر، یارولی در ماده 800 متر و کیهانی و همتی نیز در ماده سه هزار متر حضور دارند تا برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.
ملی پوشان کرمانشاهی تیم دو و میدانی ایران در گفتگوهای جداگانه با خبرنگار ایرنا، از آخرین وضعت آمادگی خود و انگیزه های متفاوتی که برای کسب مدال دارند، سخن گفتند.

**مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را می خواهم
حسین کیهانی دونده ماده 3 هزار متر کشورمان با بیان اینکه از سطح آمادگی مناسبی برخوردار است، گفت: با تماتم توان و انگیزه برای کسب مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا به میدان خواهم رفت.
وی ادامه داد: این مسابقات از سطح کمی و کیفی خوبی برخوردار است و قطعا رقبا با آمادگی لازم در آن شرکت می کنند به همین دلیل کار سختی پیش رو خواهیم داشت.
کیهانی افزود: با این حال میزبانی مسابقات و حضور گرم تماشاگران می تواند انگیزه و روحیه ای مضاعف به دوندگان کشورمان ببخشد و ان ها را برای کسب نتایجی بهتر یاری کند.
ملی پوش دو و میدانی ایران افزود: تیرماه امسال مسابقات قهرمانی سال 2017 آسیا به میزبانی هندوستان برگزار شد و توانستم در ماده سه هزار متر با مانع با ثبت رکورد هشت دقیقه و 43 ثانیه و 86 صدم ثانیه مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کنم.
وی ادامه داد: برای مسابقات این دوره با تصمیم مربیان در ماده سه هزار متر شرکت می کنم و امیدوارم امسال نیز بتوانم بر سکوی قهرمانی قرار بگیرم.
کیهانی در پایان از ورزشکاران ازبکستان، بحرین، ژاپن و ترکمنستان به عنوان مهمترین رقبای خود در مسابقات قهرمانی سال 2018 آسیا یاد کرد.

**برای کسب بهترین نتایج به مصاف رقبای آسیایی می روم
همایون همتی دیگر دونده کرمانشاهی عضو تیم ملی که قرار است در ماده 3 هزار متر به مصاف رقبا برود نیز به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت های قهرمانی آسیا محل حضور بهترین های این قاره است و من نیز برای کسب بهترین نتایج به مصاف رقبای آسیایی خود می روم.
وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را دارد، گفت: مدت هاست که در شرایط مسابقه و اردو قرار دارم و همه چیز برای حضوری قدرتمندانه در این رقابت ها آماده است.
همتی افزود: بدون شک کسب مدال در مسابقات سخت است ولی به هیچ عنوان ناامید نیستم و تلاش می کنم یکی از سکوهای قهرمانی را از ان خود کنم.
قهرمان دو صحرانوردی ایران افزود: به تازگی در مسابقات دو صحرا نوردی قهرمانی کشور حضور پیدا کردم و توانستم مدال طلا کسب کنم، با این حال شرایط مسابقات بین المللی و داخلی با یکدیگر بسیار متفاوت است و در رقابت های پیش رو باید زحمات بسیار بیشتری بکشم تا موفق شوم.
وی در پایان از حسین کیهانی دیگر دونده کرمانشاهی و ورزشکاران ژاپن، چین و تاجیکستان به عنوان مهمترین رقبای خود در مسابقات قهرمانی آسیا یاد کرد.

**چیزی از رقبای خود در مسابقات قهرمانی آسیا کم ندارم
پژمان یارولی نماینده ماده 800 متر ایران و دیگر ورزشکار کرمانشاهی عضو تیم ملی نیز در گفت و گو با ایرنا وضعیت آمادگی خود را مطلوب ارزیابی و تاکید کرد: برای حضور در این رویداد مهم کاملا اماده هستم و چیزی از رقبای آسیایی خود کم ندارم.
وی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا با حضور برترین های این رشته برگزار می شود و رقبا نیز با آمادگی کامل در ان شرکت خواهند کرد، من نیز از آمادگی لازم برخوردار و منتظر شروع مسابقات هستم.
یارولی با بیان اینکه برای کسب مدال ناامید نیست، گفت: تمام تلاشم را می کنم که بتوانم دست پر و با مدال از مسابقات خارج شوم چرا که در این چندماه زحمات زیادی کشیده ام و می خواهم پاسخ اعتماد مربیان را بدهم.
وی در پایان گفت: همه ملی پوشان از آمادگی لازم برخوردارند و شرایط خوبی دارند اما نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم چرا که این امر موجب می شود از هدف خود دور شویم.

** قدرت خود را به رخ حریفان آسیایی می کشیم
محمد چشمه زار دونده کرمانشاهی ماده 60 متر کشورمان هم در گفت و گو با ایرنا، از آمادگی کامل خود و سایر ملی پوشان در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: در این رقابت ها قدرت دو و میدانی ایران را به رخ حریفان آسیایی خود می کشیم.
وی گفت: خوشبختانه شرایط فراهم است و تیم ملی دو و میدانی ایران به عنوان یکی از قدرت های آسیا آماده درخشش در این رقابت هاست.
چشمه زار افزود: تیم ملی دو و میدانی ایران در سال های اخیر پیشرفت های خوبی داشته است که امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی آسیا و درخشش ملی پوشان ایران در ماده های مختلف تداوم داشته باشد.
وی در پایان از ورزشکاران ژاپن، چین، قزاقستان و عراق به عنوان مهمترین رقبای خود در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا یاد کرد.
در اولین روز رقابت های بخش بانوان ورزشکاران ماده های 60 متر، پرش ارتفاع، 400 متر، 800 متر، 3هزار متر و پرش سه گام به مصاف یکدیگر می روند و مسابقه های بخش مردان نیز با رقابت هفتگانه (دوی 60 متر) آغاز می شود که چشمه زار ورزشکار کرمانشاهی نیز باید به مصاف رقبای خود برود.
مراسم افتتاحیه رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا با حضور 'دهلان' رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و مسئولان ورزش کشور ساعت 16 در سالن آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
این رقابت ها از 12 تا 14 بهمن به صورت متمرکز درورزشگاه آفتاب تهران برگزار و هواداران صبح ها شاهد رقابت های دو و میدانی زنان و بعد از ظهرها شاهد برگزاری رقابت های مردان خواهند بود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.