به گزارش ایرنا، محمد رضا داورزنی روز سه شنبه در بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان اعزامی به رقابت های آسیایی جاکارتا در ورزشگاه انقلاب کرج، افزود: با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی که کشور با آن مواجه است، وزارت ورزش و جوانان با هدف حمایت از برنامه فدراسیون ها و اینکه در بازی های تدارکاتی و اعزام هایشان مشکلی نداشته باشند، تلاش کرده تا این ارز تخصیص یابد.
وی با اشاره به اهمیت رقابت های آسیایی جاکارتا، گفت: 380 ورزشکار از کشورمان در قالب یک کاروان 500 نفره در این آوردگاه که محل رقابت کشورهای مختلف آسیایی و از اهمیت ویژه ای برای این کشورها برخوردار است شرکت می کنند.
داورزنی گفت: اکثریت فدراسیون های ورزشی کشور که جواز حضور در این رقابت ها را پیدا کرده اند، هم اکنون در حال آماده سازی هستند، چرا که نگاهی که در ستاد بازی ها وجود داشت این بود که نمی خواهیم به هر شکلی هر رشته ای به رقابت های آسیایی جاکارتا اعزام شوند، بلکه هدف ما اعزام رشته هایی بود که قدرتمندانه حاضر شده و بتوانند بر روی سکو بروند.
وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان، ستاد بازی و کمیته ملی المپیک از برنامه های فدراسیون ها برای آماده سازی تیم هایشان حمایت کرده و مطمین هستیم که ملت ایران در رقابت های آسیایی جاکارتا که در مرداد ماه برگزار می شود، عملکرد خوبی از کاروان اعزامی خواهند دید.
**تیم اصلی والیبال به رقابت های جاکارتا اعزام می شود
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه از اعزام تیم اصلی والیبال به رقابت های جاکارتا خبر داد و افزود: در جلسه ای که در وزارت ورزش و جوانان روز گذشته برگزار شد، پیش از این قرار بود تیم Bدر رشته والیبال به این دوره از رقابت ها اعزام شود، اما پس از بررسی شرایط و اعزام تیم جوانان به قهرمانی آسیا و فاصله اندک بین رقابت های جاکارتا و جهانی با نظر سرمربی و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و فدراسیون والیبال تصمیم گرفته شد که تیم اصلی والیبال به جاکارتا اعزام شود.
داورزنی گفت: مردم در مسابقات آسیایی جز مدال های خوش رنگ، توقع دیگری از والیبال ندارند، به همین منظور برای مجموعه ورزشی کشور حضور قدرتمندانه تیم در رقابت های آسیایی جاکارتا از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اردو آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان در کرج اظهار داشت: ورزشکاران ما با شرکت در این اردوها، خود را آماده می کنند تا به مرحله بهتر و آمادگی بیشتری برای شرکت در رقابت های جاکارتا برسند.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.