رئیس‌شورای شهر کرج گفت: اصل مشتری‌مداری در عرضه و کیفیت محصولات در بازارهای میوه و تره بار کرج رعایت می شود.

به گزارش ایلنا، محمد نبیونی در بازدید از مراحل نهایی بازسازی بازار روز میخک کرج اظهار کرد: راه اندازی بازار روزها و حمایت از اصناف نقش کلیدی در خدمت‌ رسانی به شهروندان دارد.

وی تصریح کرد: ساخت بازارهای میوه و تره بار توسط شهرداری برای تامین کالاهای اساسی شهروندان در فضایی توام با آرامش و امنیت مورد توجه شهرداران کلان شهرهای کشور قرار گرفته است و شهرداری کرج نیز  با مشارکت سرمایه گذاری بخش خصوصی نخستین گام را در این زمینه برداشته است.

نبیونی، بر توجه به ارتقا ساختارهای خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد و گفت: مهم ترین هدف احداث بازار روز ایجاد آرامش، رفاه حال شهروندان و تامین مایحتاج آنان است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن اظهار رضایت از روند راه اندازی مجدد بازار روز میخک افزود: در این پروژه مشارکتی که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال انجام است غرفه های متعدد به فروش مواد غذایی، میوه و تره بار باکیفیت می‌پردازند که علاوه بر رونق فضای کسب و کار، نیازمندی های غذایی شهروندان منطقه نیز به شکلی متمرکز تامین می شود.

نبیونی تاکید کرد: با توجه به اینکه بازارهای میوه و تره بار نقش اساسی در افزایش رضایتمندی مردم از شهرداری ایفا می کند، در زمینه امکان افزایش بازارهای  میوه و تره بار در شهرستان کرج در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.