نادر سلیمانی دوشنبه در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تربت حیدریه اظهار کرد: مردم تفاوت بین شعار و عمل را به خوبی درک می کنند و از همه انتظار دارند در عمل خود را ثابت کنند و از شعار و سخن بپرهیزند .
سلیمانی تصریح کرد :با توجه به برنامه اعلام شده قبلی ، طی هفته آتی گزارشی از اقدامات و مصوبات شورای اسلامی شهر در 4 ماهه نخست به اطلاع عموم خواهیم رساند .
وی افزود : خوشبختانه در این دوره و از همان بدو شروع مقرر شد که با برنامه پیش رویم و بر همین اساس کمیسیون ها اولویت های کاری خود را مشخص و پس از جمع بندی برنامه های شورای شهر تدوین شد و این برنامه ها به اطلاع شهردار نیز رسید و اکنون در مسیر اجرای این برنامه ها گام برداشته ایم و امیدواریم با تلاش و همدلی به همه اهداف برسیم .
سپس سید مهدی وقفی ، نائب رئیس شورای اسلامی شهر نیز در نطق پیش از دستور جلسه گفت : شوراهای اسلامی طی دوره های گذشته هم توفیقاتی داشته اند و هم آسیب هایی ، مهمترین چیزی که در کار گروهی و شورایی باید به آن توجه شود نظم و احترام متقابل است .
وی اظهارکرد : ما به عنوان نماینده مردم وظیفه سیاست گذاری و نظارت را بر عهده داریم و نباید درگیر کارهای اجرایی بشویم که این یک آفت است .
وی عدم شفافیت اقدامات و فعالیت ها ، عدم هماهنگی بین اعضای شورا ، عدم رعایت اخلاق انسانی و شرعی و انتشار اخبار و اطلاعات شورای شهر به بیرون را از دیگر آفت های شورا عنوان و تصریح کرد : برای جلوگیری از تداخل برنامه ها بهتر است حدود وظایف و اختیارات کمیسیون ها مشخص شده و پیگیری رفع هر مشکلی بر عهده یکی از اعضای شورا گذارده شود .
رئیس کمیسیون اصناف و محلات شورای شهر افزود : متاسفانه هستند افرادی که قصد ایجاد تفرقه در بین اعضای شورا را دارند پس بهتر است برای جلوگیری از این شیطنت ها، اعضای شورای شهر هر از گاهی جلساتی خودمانی برگزاری کرده و به نقد هم بپردازند و با این کار مانع از تنزل جایگاه خود و شورای شهر شوند .
در این جلسه بررسی چند مورد صلح نامه شهروندان ، گزارش تغییر و تحول شهرداری و همچنین بررسی مشکلات حقوقی کارگران پیمانکاران شهرداری به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .
1744 **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.