به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع استان البرز افزود: شهرستان طالقان از امکانات درمانی مناسب برخوردار نیست .
وی ادامه داد: درحالی که این شهرستان از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برای گردشگری و بهبود چرخه اقتصاد روستایی برخوردار است اما در برخی بخش ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
نجفی گفت: تکمیل نشدن جاده طالقان از مشکلات این شهرستان به شمار می رود که اگر به سرانجام برسد مسیر سرمایه گذاری در آن باز خواهد شد.
وی تاکید کرد: براساس گزارش ها یکی از مشکلات برای اسکان دائم دراین شهرستان راه طولانی است که باید این مهم هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
استاندار البرز درادامه افزود: امروز استان البرز ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجهی در حوزه تولید دارد که باید رفع مانع از آن شود.
وی گفت: بانک ها باید همکاری لازم را با واحدهای تولیدی و صنعتی برای رفع مشکلات داشته باشند و نظارت مستمر بر روند اجرایی این موضوع مهم صورت گیرد.
وی تاکید کرد: با بازدید های میدانی در واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان های استان البرز از نزدیک معضلات و مشکلات آنها در حوزه تولید و صنعت مورد بررسی قرار می گیرد.
دراین نشست وضعیت سه واحد تولیدی در حوزه صنعت ، مواد غذایی وپوشاک مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات آنها در زمینه برق و تسهیلات بانکی پیگیری شد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.