به گزارش ایرنا، محمد نبیونی روز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهر کرج داظهار داشت : اواخر سال گذشته شاهد افتتاح بلوار شهید ناصربخت کرج بودیم لیکن هنوز تامین روشنایی نشده است.
وی افزود: این مسیر به لحاظ ترافیکی دارای مشکلاتی است و شهرداری با همکاری اداره برق باید روشنایی آن را تامین کنند.
نبیونی گفت: همچنین مقرر شده بود برای احداث قطعه دوم بلوار شهید ناصر بخشت (مبداء پاسگاه حصارک و مقصد بلوار خوارزمی) اقدامات لازم صورت گیرد که اکنون هیچ گونه عملیات عمرانی در آن شاهد نیستیم .
رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: از آنجا که بلوار ماهان مسیری برای فروکش ترافیک در خیابان شهید بهشتی است، انتظار می رود که موانع موجود رفع و احداث قطعه دوم بلوار شهید ناصربخت در اسرع وقت عملیاتی شود.
وی افزود: به رغم پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه احداث بلوار خوارزمی به سمت گلدشت اما عملیات عمرانی آن متوقف شده است و با توجه به اهمیت این طرح در روان سازی ترافیک از سرپرست شهرداری انتظار می رود گزارشی از موانع توقف کار تهیه و به شورای اسلامی شهر ارائه نماید.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اعلام اینکه پیمانکار تقاطع آیت الله هاشمی رفسنجانی برای تحویل قطعی پروژه اعلام آمادگی کرده است، از سرپرست شهرداری این کلانشهر خواست حوزه معاونت فنی و عمرانی مقدمات این مهم را فراهم کند تا در صورت وجود اشکال فنی در پروژه، رفع معایب فراهم شود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.