در نشست مدیران شرکت‌های بخش خصوصی صنعت و تولید تاکید کرد: همکاری ورزش و صنعت، باعث رونق و توسعه هر دو بخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر غفرانی در نشست مدیران شرکت‌های بخش خصوصی صنعت و تولید گفت: همکاری ورزش و صنعت، می‌‌‌تواند موجب رونق بیشتر و توسعه هر دو بخش شود.

وی با اشاره به ظرفیت بخش صنعت استان اظهار داشت: وجود بخش‌‌‌ها و واحدهای بزرگ صنعتی کشور در البرز، یک فرصت استثنایی برای توسعه استان در همه بخش‌‌‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: این همکاری می‌‌‌تواند در دو بخش اسپانسری و تبلیغات و بخش ایجاد زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی و تیم‌‌‌داری به بخش خصوصی محقق شود.

غفرانی با اشاره به ماده هفت احکام مالیاتی قانوم برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور تصریح کرد: براساس این ماده، وجوه هزینه‌‌‌هایی که توسط اشخاص حقیقی با حقوقی به منظور احداث، تکمیل و تجهیز فضاها، اماکن و توسعه ورزش همگانی و یا به عنوان کمک به ورزش و جوانان پرداخت می‌‌‌شود، به عنوان هزینه‌های هزینه‌‌های قابل قبول مالیاتی تلقی می‌‌گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به این ماده از قانون، بخش تولید و صنعت می‌‌تواند در ورزش سرمایه‌‌گذاری کرده و از مالیات معاف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به وجود ۱۵۷ هزار ورزشکار سازمان‌‌یافته، ۱۷۰ سازمان مردم‌‌‌نهاد و ۴۸ هیات ورزشی در البرز خاطرنشان کرد: ظرفیت بالقوه و پتانسیل ورزش در البرز، می‌‌‌تواند به تقویت بخش صنعت استان کمک شایانی کند.

غفرانی با بیان اینکه همکاری ورزش و صنعت، می‌‌‌تواند موجب رونق بیشتر و توسعه هر دو بخش شود، ابراز داشت: از حضور بخش خصوصی در ورزش حمایت می‌‌کنیم. همه جامعه از جمله بخش صنعت، دارای احساس مسئولیت و وظیفه نسبت به جوانان و ورزشکاران هستند و هرچه به ورزش جوانان بیشتر توجه شود به همان اندازه از آسیب‌‌های اجتماعی کاسته خواهد شد.

وی حوزه ورزش را موضوعی فراگیر و فرادستگاهی ارزیابی و بیان کرد: برنامه‌‌‌ریزی و زمینه‌‌ها برای حضور بخش‌‌‌های صنعتی در ورزش به صورتی که هر دو طرف بهره‌‌مند گردند، فراهم می‌‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه توجه به علاقه‌مندی مردم به ورزش و فضاهای ورزشی، امکان مناسبی برای تبلیغ و معرفی محصولات شرکت‌ها و صنعت را فراهم می‌‌کند، عنوان کرد: جامعه ورزش و جوانان استان البرز حامی کالای ایرانی و تولیدات شرکت‌ها و کارخانجات داخلی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.