به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس:"محمدعلی نجفی" در آیین گرامیداشت روز مشاوره و مددکاری اجتماعی در تالار میلاد کرج، با بیان اینکه وجود اقوام مختلف در استان البرز از مواهب است، خاطر نشان کرد: به دلیل نزدیکی این استان به تهران، نرخ مهاجرت در آن بسیار بالا است و در بخش های مختلف اجتماعی با آسیب های جدی مواجه هستیم.
استاندار البرز اضافه کرد: چندین دستگاه از جمله بهزیستی و نیروی انتظامی، امروز درگیر این آسیب ها هستند و برای بهبود شرایط کنونی همه دستگاه ها باید کمک کنند.
نجفی گفت: بار عظیم مقابله با این آسیب ها بر دوش نیروی انتظامی است و این دستگاه به تنهایی نمی تواند این بار را بکشد و همه باید پای کار بیایند.
این مقام مسئول افزود: انتظار ما از سازمان ها این است که کمک یار نیروی انتظامی و بهزیستی استان البرز در مقابله با آسیب های اجتماعی باشند.
وی در ادامه با اشاره به بازدید خود از یکی از شیرخوارگاه های کرج در روزهای پایانی سال 96، اظهار داشت: مددکاران در این مراکز با کمترین توقع و با عشق کار می کنند.
وی ادامه داد: افرادی در این مراکز نگهداری می شوند که به عللی از جمله اعتیاد، بیکاری، ناهنجاری های اجتماعی و دیگر عوامل، باید تحویل افرادی شوند که با عشق کار می کنند.
استاندار البرز عنوان داشت: تقویت روحیه مادی و معنوی مددکاران و سایر فعالان در بهزیستی، کمک کار نیروهای نظامی و انتظامی است که درگیر مقابله با آسیب های اجتماعی هستند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 912474
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.