مهرزاد آسایش روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: خیابان های شهر بوشهر بخصوص چهار راهها و نقاط پرتردد شهر بوشهر مملو از متکدیان مهاجر شده است که آنها نه در رونق شهر نقش دارند و نه در عمران و آبادانی بلکه موجب مخدوش شدن چهره آن می شوند.
وی بیان کرد: عمده افراد مهاجر از استان های دیگر حتی پاکستانی و افغانسانی هم اینک در شهر بوشهر تکدی گری می کنند که تبعات اجتماعی ، بهداشتی و امنیتی دارد.
آسایش ادامه داد: برخی از این متکدیان حامل بیماری های خطرناکی هستند و سلامتی دیگر شهروندان بوشهری را به مخاطره می اندازند.
وی ادامه داد: حضور متکدیان که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند علاوه بر آسیب‌های اجتماعی در نازیبا کردن چهره شهر نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.
وی گفت: رسیدگی نکردن به این معضل عواقب زیان باری را بدنبال دارد که توجه بیشتر مسوولان فرمانداری ، شهرداری، بهزیستی و نیروی انتظامی را طلب می کند تا دیگر شاهد حضور بی شمار افراد متکدی و محتاج کمک های خیابانی بدین شکل ناخوشایند نباشیم.
آسایش عنوان کرد: ساماندهی متکدیان می‌تواند در قالب گرمخانه‌ها و مراکز نگهداری آسیب‌دیدگان اجتماعی نیز مورد توجه قرار گیرد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.