به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز مددکاری اجتماعی در تالا میلاد کرج با بیان اینکه وجود اقوام مختلف در این استان از مواهب است، خاطر نشان کرد: به دلیل نزدیکی استان البرز به تهران نرخ مهاجرت در آن بسیار بالا است و در بخش های مختلف اجتماعی با آسیب های جدی مواجه هستیم.
وی اضافه کرد: چندین دستگاه از جمله بهزیستی و نیروی انتظامی امروز درگیر این آسیب ها هستند و برای بهبود شرایط کنونی همه دستگاه ها باید کمک کنند.
نجفی گفت: بار عظیم مقابله با این آسیب ها بر دوش بهزیستی است و این دستگاه به تنهایی نمی تواند این بار را بکشد و همه باید پای کار بیایند.
استاندار البرز افزود: انتظار ما از سازمان بهزیستی و سایر بخش ها این است که کمک یار بهزیستی استان باشند .
نجفی در ادامه با اشاره به بازدید خود از یکی از شیرخوارگاه های کرج در روزهای پایانی سال 96 اظهار داشت: مددکاران در این مراکز با کمترین توقع و با عشق کار می کنند .
وی ادامه داد: افرادی در این مراکز نگهداری می شوند که به عللی از جمله اعتیاد، بیکاری، ناهنجاری های اجتماعی و دیگر عوامل باید تحویل افرادی شوند که با عشق کار می کنند.
نجفی افزود: تقویت روحیه مادی و معنوی مددکاران و سایر فعالان در بهزیستی موجب می شود تا کمک کاری بیشتر برای نیروهای نظامی و انتظامی باشند که درگیر مقابله با آسیب های اجتماعی هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.