استاندار البرز در مراسم آفتتاحیه بیستمین جشنواره لاله های بخش آسارا به توسعه تولید و پرورش گل و گیاه با رویکرد صادرات، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی، امروز در مراسم افتتاح جشنواره لاله های بخش آسارا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: این جشنواره با کمک مدیران استان و مساعدت بخش‌های مختلف این منطقه، افتتاح شد و  با توجه به پتانسیل استان البرز لازم است بستر صادرات گل و گیاه در این استان، تقویت شود.

وی افزود: بسیاری از ظرفیت های بزرگ گل و گیاه استان در پارک چمران نیز به نمایش گذاشته شد و این امر ضرورت توسعه صادرات را بیشتر می کند.

نجفی گفت: باغ لاله های گچسر نیز با همت بخش خصوصی، صحنه زیبایی از طبیعت البرز را در معرض دیدگان همگان می گذارد که هر سال گردشگران بسیاری را به این سو جذب می کند. 

وی با تاکید بر لزوم حفظ و حراست از محیط زیست استان به خصوص جاده زیبای کرج_چالوس افزود: به طور قطع مسئولان در این رابطه تکالیفی دارند که باید با جدیت اقدامات لازم را انجام دهند ولی این امر بدون همراهی مردم و فرهنگسازی صحیح، محقق نمی شود.

استاندار البرز اضافه کرد: به جد درصدد ارتقا زیرساخت های جاده کرج_چالوس هستیم ولی در این امر حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. 

وی با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر ایجاد بستر حضور فعالیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی گفت: بر این اساس البرز نیز با اتخاذ تدابیر لازم، در این راستا اهتمام ویژه ای دارد.

 نجفی افزود: از بدو ورود به البرز با ترسیم نقشه راه و تدوین سیاست های کلی درصدد رونق تولید و ایجاد اشتغال  بودیم که در این رابطه توفیقات ارزشمندی کسب کردیم.

وی خاطر نشان کرد: امسال نیز طرح روستای بدون بیکار در البرز را در دستور کار داریم که به جد برای تحقق آن اقدام خواهیم کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.