به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز جمعه در بازدید از طرح های عمرانی و صنعتی هشترود افزود: اجرای طرح های عمرانی و توجه به بخش صنعتی و تولیدی در منطقه علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار موجب توسعه اقتصادی و اجتماعی می شود.
وی ادامه داد: اولویت دولت تدبیر و امید حل مشکلات بنگاه های اقتصادی، بخش های تولیدی و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
وی اضافه کرد: در صورت اتمام طرح پایاب سد سهند در هشترود و نیز تکمیل و تجهیز شهرک پروفسور هشترودی، زمینه مناسبی برای اشتغال و جذب جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی در این شهرستان فراهم می شود.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین در بازدید از روند اجرایی آزاد راه مراغه- هشترود گفت: این طرح بزرگ ملی به طول 110 کیلومتر با سرمایه گذاری 40 درصدی بانک سپه و 60 درصدی دولت در 6 قطعه و با بیش از 6 هزار میلیارد ریال در حال احداث است.
وی اضافه کرد: با توجه به روند اجرایی این طرح بزرگ ملی، 50 کیلومتر از آن تا پایان سال 97 و سایر قطعات و بخش های آن نیز تا پایان سال 98 به اتمام خواهد رسید.
استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان استانی در سفر به هشترود، از طرح آزادراه مراغه- هشترود، سد سهند، شرکت کشت و صنعت خورشید آذربایجان و طرح احداث پالایشگاه تولید قیر در شهرک صنعتی پروفسور هشترودی این شهرستان بازدید کردند.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریز واقع است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی*** انتشار: عیسی عطاپور
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.