در نشست کمیته فنی استانداری البرز، الزامات ترافیکی استان در بحران‌ها و حوادث و نحوه همپوشانی دو استان تهران و البرز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، امروز در کمیته فنی استان البرز، تصمیم گیری شد تا ارتباطات بین دو استان تهران و البرز  در مواقع بحران ایجاد شود و هم‌پوشانی‌های لازم در موقع خاص صورت گیرد و اگر مشکلی در حوزه عمرانی استان البرز اتفاق بیفتد، استان تهران در مواقع بحرانی ورود پیدا کند تا مشکل را حل نماید و این تعامل دو طرفه صورت پذیرد.

با توجه به اینکه محور کرج _تهران و محور اتوبان که محور بین المللی است و 14 استان از این محور عبور می‌کنند، مقرر شد نگاه ها به این محور ملی باشد. همچنین از نظر تجهیرات، امکانات و نیروی انسانی، بحث و بررسی انجام شد.

در این‌جلسه تصویب شد استقرار تجهیزات در حاشیه محور اتوبان کرج - تهران و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث احتمالی انجام شود.

مقرر شد تهدیدات و چالش های دو استان نیز احصاء شود و سریعا نسبت به رفع آنها اقدامات لازم در حوزه‌های راهداری، پلیس، شهرداری و در سایر حوزه ها به عمل آید.

شایان ذکر است هر دو هفته یکبار جلسات کمیته فنی برگزار می شود و مصوبات آن حوزه ترافیک به کمیسیون ایمنی راهها ارسال می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.