به گزارش ایرنا، خیرالله ترخانی شامگاه چهارشنبه در مراسم رونمایی از 2 آلبوم موسیقی که توسط حوزه هنری استان البرز تولید شده ، اظهار داشت: مسئولان از موسیقی که خارج از عرف نباشد، استقبال می کنند.
وی بیان کرد که موسیقی سنتی یکی از هنرهای قدیمی ایران است که باید مورد حمایت قرار گیرد .
ترخانی گفت: هنرمندان افرادی مبتکر هستند و می توانند واقعیت های جامعه را با هنر به گونه ای نمایش دهند که در بطن و روح مردم بنشیند.
وی با اشاره به اهمیت هنر در ارتقاء سطح فرهنگ جامعه، تاکید کرد: استان البرز هنرمندان فراوانی دارد که می توان از ظرفیت های آنان برای ارتقاء سطح فرهنگ جامعه استفاده کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز با بیان اینکه شعر، شعور و آگاهی است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی هنرمندانی دارد که در عرصه های جهانی مطرح هستند و این نشان از اهمیت پرداختن بیش از پیش به هنر است.
رئیس حوزه هنری البرز نیز در این مراسم از برگزاری کنسرت موسیقی شب آواز ایرانی در این استان خبر داد و گفت: ایجاد زمینه مناسب برای اجرای این کنسرت از جمله برنامه های حوزه هنری البرز است.
اسماعیل آجرلو با بیان اینکه برگزاری کنسرت های موسیقی با رعایت شئون اسلامی از برنامه های حوزه هنری استان البرز در سال جاری است، تاکید کرد: در صدد هستیم با ایجاد فضای خانواده محور در کنسرت ها، زمینه جذب خانواده ها به این برنامه ها را فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: حوزه هنری البرز با برگزاری برنامه های مختلف هنری در استان، سعی در افزایش طراوت و شادابی شهروندان البرزی، دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.