به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز جانباز در سنندج اظهار کرد: جانبازان و ایثارگران در روزهای سخت نظام و انقلاب در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادید تا امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان بدرخشد و مدافع کسانی باشد که مظلوم واقع شده اند.
وی با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان باید خدمتگذار خانواده شهدا و جانبازان باشند، گفت: وظیفه شرعی و قانونی مسئولان است که در راستای رضایتمندی و حل مشکلات خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: اگر ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان نبود ما امروز در این دنیای پرآشوب در چنین کشوری و با چنین امنیت و آسایشی زندگی نمی کردیم.
خوش اقبال با بیان اینکه امروز نیز با تلاش های نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان، کشور ما همچنان در امنیت و آسایش کامل به سر می برد گفت: وضعیت امنیتی کشورهای همسایه به هیچ عنوان قابل مقایسه با امنیت موجود در کشور ما نیست.
وی اظهار کرد: امروز پس از گذشت چهار دهه از انقلاب هنوز هم اعلام می کنیم که مدیون جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا هستیم چون آنان در روزهای سخت ما را تنها نگذاشتند و از آرمان های امام ‌ و انقلاب دفاع کردند.
خوش اقبال در ادامه با بیان اینکه استاندار و سایر مدیران تلاش می کنند که مشکلات و مسائل مربوط به استان را رفع کنند ابراز امیدواری کرد، در سال جاری با هدایت های رهبری و تلاش های دولت تدبیر و امید سال پیشرفت و توسعه بیشتر برای کردستان باشد.
استان کردستان پنج هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و حدود 9 هزار جانباز در کردستان وجود دارد که 190 نفر آنها بالای 70 درصد جانبازی دارند.
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.