به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی عصر روز سه شنبه در دیدار با جانباز 60 درصد صدرالله باقری در اراک، افزود: جانبازان با تقدیم سلامتی خود عزت و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آوردند، بنابراین رسیدگی به مشکلات و احترام و توجه ویژه به این قشر فداکار نظام و انقلاب، بهترین راه بزرگداشت مقام ایثارگران است.
وی ادامه داد: هیچ جانباز، ایثارگر و خانواده معظم شهدا نباید پشت در اتاق مدیران دستگاه های اجرایی برای رسیدگی به امور خود منتظر بماند و مسئولان باید پیگیری امور این قشر از جامعه را سرلوحه کارشان قرار دهند.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی اظهار کرد: آحاد جامعه به خصوص مدیران و مسئولان باید با دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان از ایثارگری های این عزیزان که از کیان اسلامی حراست کردند، قدردانی کنند.
وی اظهار کرد: اعضای خانواده جانبازان سختی های بی شماری را در راه مراقبت و پرستاری از همسران، برادران و یا پدران خود تحمل می کنند و به همین دلیل جایگاه آنان کمتر از جانبازان نیست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: جانبازان حق بزرگی به گردن ما دارند که باید در ادای دین خود نسبت به آنان کوشا باشیم.
حجت الاسلام حسن هنرمند بیان کرد: دیدار و عیادت ازجانبازان انجام وظیفه است چراکه هر رهروی راستین انقلاب باید برای خدمت صادقانه هر روز بیشتر از واقعیت های انقلاب و دفاع مقدس بداند.
جانباز 60 درصد صدرالله باقری در بهمن ماه سال 1345 در روستای خیرآباد از توابع بخش مشک آباد اراک متولد شد و در سال 1360 به عنوان بسیجی به جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنوب کشور اعزام شد.
وی، در عملیات بیت المقدس و جریان آزادسازی خرمشهر از نواحی دست، پا و صورت به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.
استان مرکزی 14 هزار جانباز سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.