به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز شنبه در دیدار نوروزی با رئیس کل دادگستری البرز افزود: بودجه خوبی برای احداث و توسعه بزرگراه های در البرز اختصاص یافته است که امسال شاهد طرح های مناسبی بخش راهداری استان خواهیم بود.
وی بیان داشت: در سال جاری برای کاهش ترافیک ، تعریض 10 کیلومتر جاده در ورودی و خروجی استان در دستور کار است.
استاندار البرز گفت: در نوروز امسال شاهد تردد 31 میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان بودیم که بیانگر ترافیک سنگین درالبرز است.
نجفی تاکید کرد که در بخش راه سازی و راهداری در سال جاری طرح های عمرانی و نظارتی با جدیت دنبال می شود.
وی دربخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همراهی دستگاه قضا در استان دست سو استفاده گران را کوتاه کرده، اظهار داشت: اگر ارتباط نزدیک بین مسئولان نباشد، عده ای با سو ءاستفاده از بار مسئولیت شانه خالی می کنند که در البرز روحیه همراهی و همکاری بین مسئولان دستگاه ها با دادگستری وجود دارد.
وی ادامه داد: دامنه فعالیت های دادگستری بسیار گسترده و فراگیر است و از این رو باید در قالب شورایی ویژه به هم افزایی برای وظایف متقابل دستگاه ها پرداخت که به همین منظور در آینده نزدیک، نشست ویژه ای تشکیل می شود.
استاندار البرز با بیان اینکه عمده نیاز استان، ایجاد شغل است، گفت: به همین منظور سال گذشته 53 هزار و 500 شغل ایجاد کردیم که 53 هزار فرصت شغلی آن در 6 ماه دوم سال بود.
نجفی با اشاره به اینکه اگر کمک های اثر بخش همه دستگاه ها نبود به این توفیق دست پیدا نمی کردیم،اظهار داشت: اکنون در بخش رونق تسهیل با 165 میلیارد تومان با استان دوم کشور فاصله معنا داری داریم و در بهبود فضای کسب و کار نیز از رتبه بیست و نهم کشور در شهریور ماه سال گذشته به جایگاه هفتم رسیدیم.
استاندار البرز با اشاره به اینکه این آمارها همگی ثبت شده در سامانه رسمی و اعلام شده از سوی مرکز پژوهش های مجلس است‌ ادامه داد: در زمینه ایجاد زیرساخت های اجتماعی نیز تلاش های گسترده ای در حال انجام است.
وی بیان داشت: 900 هزار بافت فرسوده در استان وجود دارد که به علت وسعت کوچک این استان ، آسیب های آن بیشتر دیده شود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.