سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت سه بامداد امروز /هفتم دوشنبه/ در آزاد راه زنجان - تبریز، خودرو سواری ساینا به علت توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی با این کامیون باری برخورد کرد.
وی یادآورشد: سه مصدوم این حادثه که زن بودند به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند و یک کودک نیز از این حادثه جان سالم به در برد.
شیرمحمدی افزود: در زمان حاضر کلیه مسیرهای ارتباطی این استان باز است و تردد وسایط نقلیه جریان دارد و فقط برخی از مسیرهای برفگیر و کوهستانی زنجان با مه غلیظ و کولاک مقطعی، بارش باران و برف مواجه است و لازم است رانندگان برای حفظ جان خود، سرنشینان و دیگر رانندگان و مسافران، با احتیاط و دقت بیشتر رانندگی کنند.
به گزارش ایرنا، طی 10 ماه سالجاری 174 نفر در جاده های استان زنجان جان خود را بر اثر تصادفات رانندگی از دست دادند و یک هزار و 342 نفر نیز مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب 8 درصد و 3 درصد کاهش نشان می دهد.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
استان زنجان دارای 34 گردنه ارتباطی و 28 راهدارخانه است و گردنه های 'پاپایی، سرملی، سعید آباد، قلی کندی، چایرلو، دندی به تخت سلیمان، خانچایی، چفتان، دهجلال، گویجه ییلاق، کینه ورس، قره آقاج، اندآباد و لولک آباد' ازجمله گردنه هایی هستند که در محورهای مختلف این استان قرار دارند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.