به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتطامی استان قزوین سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: از آغاز طرح نوروزی تا کنون 16 میلیون و 388 هزار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی قزوین عبور کرده اند.
وی اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد نسبت به سال گذشته ونیزنزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات، از فردا(یکشنبه) حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان به صورت چشمگیری افزایش می یابد.
وی اظهار داشت: با نزدیک شدن به موج بازگشت سفرهای نوروزی، ترافیک بالایی در روزهای آتی در جاده های استان پیش بینی می شود، بنابراین ومسافران با مدیریت سفرشان بازگشت خود رو به روزهای پایانی موکول نکنند.
رییس پلیس راه استان قزوین ازانندگان خواست تا در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کافی به سفر خود ادامه داده و از پارک کردن در لاین اضطرار آزاد راه ها خودداری کنند.
74 تیم گشت خودرویی با هماهنگی عوامل راهداری مشغول خدمت در محورهای مواصلاتی استان قزوین هستند و در این خصوص 28 دستگاه دوربین هوشمند ثبت تخلف، سرعت سنج، مسافت سنج و 60 دستگاه دوربین لیزری نیز نصب شده است.
6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه،270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.
6012/9884
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.