سرهنگ رضا گودرزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دراین مدت 4 نفر از هموطنان براثرحوادث رانندگی در راه های البرز جان خود را از دست داده اند که این رقم در سال گذشته در این مدت 7نفر بوده است.
وی اضافه کرد: دراین مدت 9 نفر براثر حوادث رانندگی مجروح شدند که این رقم درمدت مشابه سال گذشته نیز تغییری نکرده است.
گودرزی افزود: ازابتدای طرح نوروزی امسال تصادفات خسارتی دراین استان 60درصد افزایش یافته که علت آن افزایش تغییر رویه درثبت تصادفات وترسیم کروکی برای تمام تصادفات وترسیم کروکی حتی تصادفات زیر سقف تعهد بیمه برای کاهش اتلاف وقت مسافران نوروزی بوده است.
رئیس پلیس راه البرز گفت: در ایام نوروز امسال بیش از 110 تیم پلیس دررده های مختلف خودرویی، موتوری و پاس پیاده مسئولیت روان سازی ترافیک و کنترل ترافیکی را برعهده دارند.
گودرزی خاطرنشان کرد که ازمجموع این تیم ها 5 دستگاه موتورسیکلت، 5 تیم نامحسوس، 7 تیم کنترل عملیات ترافیکی و بقیه تیم های پلیس راه و سایر نیروهای کمکی انتظامی است.
وی گفت: این تیم ها در 7 پاسگاه ثابت پلیس راه و 2 پایگاه سیار مستقر هستند.
گودرزی افزود: با توجه به اینکه استان البرز شاهراه ارتباطی 14 استان کشور و 18درصد بارترافیکی دراین استان است تدابیر ویژه ای برای سفرایمن مسافران درنظرگرفته شده است.
وی گفت: علاوه بر ماموران پلیس راه، از رده های مختلف انتظامی نیز نیروهای زیادی برای خدمات رسانی به مسافران آماده هستند.
وی خاطرنشان کرد: یکی ازبرنامه های دیگر پلیس راه البرز کنترل محسوس و نامحسوس در جاده های اصلی و پرتردد است و تخلفات حادثه ساز ازجمله سرعت و سبقت غیرمجاز را رصد می کنند.
رییس پلیس راه البرزگفت: همچنین دوربین های ثبت تخلف و کنترل سرعت درراه های البرز و جاده کرج -چالوس فعال است.
2098/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.