سرهنگ یوسف نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بیشترین بار ترافیک در محور سیرجان - بندرعباس وجود دارد.
وی با اشاره به وزش باد در اکثر نقاط استان، عنوان کرد: لازم است که رانندگان قبل از انجام سفر، وضعیت جاده ای و جوی را بررسی کرده و با انجام تمهیدات مورد نیاز برای مسافرت اقدام کنند.
وی یادآور شد: وزش باد در محورهای شرقی استان کرمان از شدت بیشتری برخودار است و رانندگان باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان به محدودیت های جاده ای طی ایام نوروز نیز اشاره و بیان کرد: در محورهای بندرعباس - سیرجان و بالعکس و شهربابک - انار و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 تا 24 در 27، 28 و 29 اسفند سال جاری و 12 و 13 فرودرین ماه سال آینده ممنوع است.
وی گفت: در محورهای سیرجان - بافت و جیرفت - بندرعباس نیز تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 تا 24 در 12 و 13 فروردین ماه ممنوع است.
سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: محور دیهوک - کرمان و بالعکس نیز از ساعت 23 تا 6 صبح 26 تا 30 اسفند سال جاری و چهارم و 12 فروردین ماه سال آینده برای تردد کامیون ها و تریلرها ممنوع است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی** انتشاردهنده : رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.