مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه با پول دولت نمی توان کاری کرد گفت:فرایند سرمایه گذاری در پیام را را از 60 گام به 20 گام رساندیم و رویه های اشتباهی را که داشتیم اصلاح کردیم.

به گزارش ایلنا از کرج، سعید زرندی شامگاه امروز در جلسه با مدیران این شرکت اظهار داشت: در پیام سعی کردیم شرایطی فراهم کنیم تا سرمایه‌‌گذاران داخلی و خارجی با خیال راحت و فراغ بال در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور پیدا کنند.

زرندی با اشاره به این مطلب افزود: باید قبول کنیم با مشارکت بخش خصوصی است که پویایی اقتصادی شکل می گیرد و در واقع  با پول دولت نمی‌توان کاری کرد.

وی افزود: با علم به این مسئله فراخوان‌های مشارکت متعددی دادیم و برای راحتی سرمایه‌گذاران، فرایندهای سرمایه‌گذاری را ساده‌سازی کردیم و در این راستا فرایند سرمایه‌گذاری را از 60 گام به 20 گام رساندیم و رویه های اشتباهی را که داشتیم اصلاح کردیم. با اصلاحاتی که به وجود آوردیم در یک‌سال گذشته توانستیم حدود 70 سرمایه گذار در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام جذب کردیم.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، برنامه محور بودن را از مهمترین ویژگی‌های تیم مدیریتی پیام دانست و گفت از همان ابتدای فعالیت سعی کردیم تا با ارائه برنامه در یک‌بازه زمان‌بندی شده به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.

وی اذعان کرد: همان‌طور که پرنده در یک جای امن لانه‌سازی می‌کند سرمایه‌گذار نیز دنبال جای امن و راحت برای سرمایه‌گذاری است. ما در پیام سعی کردیم شرایطی فراهم کنیم تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی با خیال راحت و فراغ بال در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور پیدا کرده و اقدام به فعالیت کند.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با تبریک تولد حضرت فاطمه(س)گفت: از دیدگاه قرآن تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد و در جای جای قرآن خداوند زن و مرد را کنار هم آورده است.

وی افزود: بنده نیز خودم به تمایزات بین زن و مرد اعتقادی ندارم زیرا وقتی روی تمایزات تاکید داشته باشند و بانوان بر این اصرار داشته باشند خود به خود این شرایط بر آنها تحمیل می‌شود ولی عقیده دارم وقتی در شرایط عادلانه زن و مرد فعالیت می‌کنند قطعا هر فردی که توانمند باشد قابلیت‌ها و توانمندی‌هایش شکوفا می‌شود.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود : جنس کارهای شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با سایر ارگان ها تفاوت زیادی دارد و استعدادهای بانوان در این کارها در سمت های مدیریتی بروز و ظهور پیدا نکرده که امیدوارم شاهد مدیران زن در بخش های مختلف مدیریتی منطقه نیز باشیم.

زرندی یادآور شد: رویکرد مجموعه دولت و وزارتخانه هم بر این قرار گرفته تا از ظرفیت بانوان در شرکت استفاده شود و در شرایط جدید که با یک تحول جدی در مجموعه پیام مواجه هستیم قطعا به حضور بانوان با استعداد در زمینه‌های مختلف نیاز داریم .

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام بیان داشت: قطعا اگر میان همکاران زن فردی که دارای پتانسیل و توانمندی باشد در حوزه‌های مدیریتی از وی استفاده خواهیم کرد زیرا در عرصه توانمندی‌ها، فارغ از جنسیت، فردی که قابیلت بهتری داشته باشد فضا برای فعالیت او مهیا است .

در پایان مراسم از بانوان حاضر در این جلسه با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.  

photo_2018-03-07_15-42-41

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.