به گزارش ایرنا،محمدعلی نجفی روز چهارشنبه درنشست معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری با کارآفرینان البرز افزود: در مقابل هیچ مدیری که کارشکنی دربخش تولید و اشتغال داشته باشد کوتاه نمی آییم.
وی ادامه داد: دربخش روستایی کارهای خوبی درحال انجام است و بخش عظیمی از سرمایه ها را می توان دربخش دارویی و قطعات یدکی سرمایه گذاری داشت.
وی اضافه کرد: دراستان فرصت هایی خوبی داریم ولی وارث خرابی هایی هستیم که دولت وام ها را برای گره گشایی هرچه بیشتر در حوزه های مختلف بویژه اشتغال با تدابیر ویژه می دهد .
نجفی خاطرنشان کرد: مشکلات باید به تدریج حل شود وکارافرینان پیشتاز هستند بنابراین باید از فرصت گردشگری البرز هرچه بیشتر بهره ببرند.
وی افزود: گیاهان دارویی و استارت اپ ها مدت ها است که درالبرز مورد توجه قرار گرفته و سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری طی سه سفر به البرز و سایر مدیران ارشد کشوری ظرفیتی بزرگ به شمارمی رود که باید از آن ها بهره برد.
استاندارالبرز گفت: مشکلات کلان کشور بدون حل مشکلات کارآفرینان حل شدنی نیست و بخشی از اسیب های اجتماعی از اشتغال و اقتصادی است که باید کارآفرینان همراهی بیشتری داشته باشند.
وی درادامه به جابجایی ها دراستان البرز اشاره کرد و افزود: دولت عوض نشده استانداران جابجا شدند بنابراین درالبرز نیز با همین اندیشه با همکاران دراستان بخاطرسنوات بالایی که دارند کار ادامه می یابد.
وی با اشاره به اینکه اختیارات بانکهای استان نزدیک 3 میلیارد تومان بود که در حال افزایش است، افزود: در بخش روستایی بسیاری از قوانین در حال تصحیح و تسهیل است.
نجفی با بیان اینکه استان در بخشهای مواد شوینده، آرایشی و قطعات خودرو ظرفیت خوبی دارد، اضافه کرد: دولت در حال گام برداشتن است اما مشکلات وجود دارد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.