منصور معظمی در نشست هم اندیشی سرمایه گذاری صنعتی در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران پس از تکمیل مطالعات و جمع بندی نهایی نسبت به اعلام این پروژه ها و نحوه مشارکت در آن اقدام می کند.
وی افزود: فعال شدن سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در چهارمحال و بختیاری باعث تحول اساسی در وضعیت اشتغال و اقتصاد این استان می شود.
معظمی تصریح کرد: این سازمان در 52 سال گذشته 250 طرح بزرگ را در کشور سرمایه گذاری کرده است.
وی یادآور شد: رفع مشکل بیکاری و افزایش اشتغال در نقاط مختلف کشور از دغدغه های دولتمردان است.
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اظهار کرد: برای توسعه صنعت نفت کشور در شرایط عادی 25 میلیارد دلار و به منظور گسترش صنایع عادی سالانه هشت میلیارد دلار سرمایه مالی نیاز است.
وی گفت: بهبود روابط بین المللی و همچنین تنش زدایی جهانی از مهمترین راهکارهای افزایش سرمایه گذاری و جذب منابع سرمایه ای محسوب می شود.
معظمی تاکید کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از طرح های سرمایه گذاری دارای توجیه اقتصادی با تولید محصولات صادرات گرا و بازگشت سرمایه 15 درصد حمایت می کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این استان ظرفیت های قابل توجهی برای ورود سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به منظور سرمایه گذاری دارد.
اقبال عباسی تصریح کرد: مسئولان چهارمحال و بختیاری به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف این استان تسهیلات و زیرساخت های مورد نیاز را تامین و ارائه می کند.
وی یادآور شد: کاهش مشکل بیکاری در چهارمحال و بختیاری و بهبود وضعیت اقتصادی استان از مهمترین برنامه های اولویت دار مسئولان این استان است.
عباسی اظهار کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران می تواند از ظرفیت های بالای این استان در راستای سرمایه گذاری های کوچک با اشتغالزایی بالا بهره گیری و استفاده کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تولید کاغذ از سنگ، تولید کمپرسور کولر خودرو و تولید سنگ های تزئینی صادراتی از جمله طرح های پیشنهادی قابل سرمایه گذاری مشارکتی این سازمان با ایدرو محسوب می شود.
سید نعیم امامی تاکید کرد: طرح تولید کانتینر یخچال دار، مشارکت در طرح های اقتصادی مانند تولید خودرو در شهرک صنعتی بروجن و مطالعه استقرار یکی از خطوط تولید خودرو کشور در چهارمحال و بختیاری جزو دیگر طرح های پیشنهادی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 858666
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.