به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیز عصر شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان ساوجبلاغ، گفت: با توافقی که با معاون وزیر راه داشتیم مقرر شد تا این مقدار قیر رایگان برای ترمیم و نگهداری راههای شهرستان ساوجبلاغ اختصاص یابد.
پالیزگیر با اشاره به مشکلات جاده تهراندشت، اظهار داشت: عبور پرترافیک خودروهای گذری به ویژه خودروهای سنگین معادن باعث شده تا نخاله ها در کنار وحاشیه بلوار جمع شده و قسمتی از راه را اشغال کند که مشکلات جمع آوری نخاله، تامین روشنایی و ارائه دیگر خدمات ممکن با تشکیل هیات امنای این مسیر با پیگیری بخشداری باید اجرایی شود.
فرماندار ساوجبلاغ در ادامه گفت: آن چیزی که برای ما مهم است اجرای کارها براساس قانون است و از مسئولین کمیسیون نگهداری راه های استان درخواست داریم تا نسبت به تعیین تکلیف نگهداری مسیر جاده ای راه کیانمهر تا شهرک ابریشم،مسیر کوهسار تا کوشکذر اقدام و مسیرخروجی بزرگراه به طرف روستای کردان تحویل دهیاری شود تا نسبت به تعریض وروشنایی آن توسط دهیاری اقدام شود.
فرماندارساوجبلاغ در پایان بااشاره به رسیدن به ایام پایان سال وآغاز مسافرتهای نوروزی خواستار لکه گیری و جمع آوری نخاله از راه های شهرستان شد.
1535/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.