به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز سه شنبه در نوزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استانداری البرز افزود: بوم گردی یکی از ضرورت های توسعه گردشگری در استان است که با توجه هر په بیشتر به آن می تواند زمینه ساز توسعه اشتغال در البرز باشد.
وی ضمن اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان البرز به 10.5 درصد، اظهار داشت: البرز توفیق های بسیار خوبی در بخش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری داشته که توانسته ایم با همکاری همه دستگاه ها از رقم 33 هزار تعهد البرز در بخش اشتغال به 45 هزار و 900 نفر برسیم.
نجفی گفت: در صورتی که بتوانیم به همین طریق در زمستان ادامه دهیم، این امیدواری وجود دارد که در بتوانیم به نرخ تک رقمی دست یابیم که البته رسیدن به این مهم نیازمند همت همه دستگاه ها است.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان خاطر نشان کرد: برای اجرای این پروژه ها باید به دستگاه ها کمک شود و انتظار ما از مدیران است که این پروژه ها در سال 96 جمع شوند و موردی برای سال 97 باقی نماند.
نجفی ادامه داد: یکی از درخواست های ما از مدیران دستگاه ها این است که در اجرای پروژه های خود حتما از تولیدات استانی استفاده کنند و این موضوع را حتما مد نظر داشته باشند.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.