به گزارش ایرنا، رحیم خستو روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران درعین حال اظهار داشت که شهردار کرج با در نظر گرفتن تمام جوانب نسبت به انتصابات اقدام کند.
وی ادامه داد: از شهردار کرج انتظار داریم با آرامش و با در نظر گرفتن پیچیدگی های شهر کرج نسبت به انتصابات و انتخابات خود اقدام کند و درعین حال باید مدیرانی کارآمد به کار گرفته شود.
خستو بیان داشت: اگر انتصاب شهردار مطلوب نباشد واکنش های شهری برای نظارت دقیق تر به همراه خواهد داشت.
این عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه منافع مردم در مکانی مخفی و غیر علنی مطرح نخواهد شد، اظهار داشت : کمیسیون فرهنگی شورا تنها تصمیم گیرنده مقوله های فرهنگی شهر نیست بلکه نهادهایی دیگر در این بخش تصمیم گیر و تاثیر گذار هستند و باید عزم جدی و همگانی برای رفع کمبودها داشت.
وی اختلافات اعضای شورای اسلامی شهر کرج را امری طبیعی دانست، گفت: تمام نشست های کمیسیون های شورای شهر کرج علنی بوده و در شورای پنجم تنها 2 نشست غیرعلنی داشته ایم.
خستو بیان داشت: بر اساس وعده های انتخاباتی، تخصص سلامت، کاردانی و خوش نامی از سوی مردم انتخاب شدیم طبیعتا اگر هر انتخابی از سوی شهردار این ملاحظات را در نظر نگیرد از نگاه مردم و رسانه ها دور نخواهد ماند و عضو شورا نیز نسبت به آن بی تفاوت نخواهد بود.
وی گفت: نامه 11 نفره تذکر به شهردار در این خصوص ارائه شده بود، موارد دیگری که با 9 امضای اعضای شورای شهر کرج از شهردار طرح سوال کردند، نشان دهنده حساسیت شورا به مسایل یاد شده است، به گمان بنده یک نمایندگان شورا بهتر است وارد عزل و نصب نشوند و باید اجازه داد شهردار اقدامات خود را انجام دهد.
وی افزود: از شهردارکرج می خواهیم با آرامش و با در نظر گرفتن پیچیدگی های شهر کرج نسبت به انتصابات و انتخابات خود اقدام کند البته این سخنان مبنی بر دخالت من در عزل و نصب ها نیست و جنبه توصیه ای دارد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره حساسیت اعضای شورای شهر بر لزوم توجه به نیروهای خدمات شهری، گفت: باید نظارت بیشتری بر عملکرد پیمانکاران صورت گیرد تا نتایج برون سپاری وظایف مطلوب باشد تا باری از روی دوش شهرداری برداشته شود
وی با اشاره به اینکه در گذشته در خصوص طرح بی آر تی و یا خط ویژه یک سری اتوبوس خریداری شده بود اما با گذشت مدت زمان طولانی این سیستم در حال از بین رفتن است، افزود: این سوال بنده نیز هست ته چرا وقتی زیرساخت برای انجام طرحی فراهم نشده، این اتوبوس ها خریداری می شود.
خستو اظهار داشت: اعتقاد دارم که باید به مبحث مهم حمل و نقل عمومی توجه بیشتری شود، زیرا شهر کرج با این وضعیت نمی تواند ادامه حیات داشته باشد.
وی تصریح کرد: برای ساماندهی حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج باید یک برنامه کلی در نظر گرفته شود و از سوی دیگر باید بپذیریم که خیابان شهید بهشتی ظرفیت اجرایی شدن پروژه خط اتوبوسی 'بی. آر. تی' را دارد.
7410/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.