به گزارش ایرنا، عزت الله ضرغامی در سخنرانی راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در کرج ضمن گرامیداشت این ایام، افزود: مردم البرز امروز حماسه آفریدند و بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و رشادت های کشور ثبت کردند.
وی با بیان اینکه مردم نشان دادند برای به ثمر رسیدن انقلاب زجرهای سنگینی کشیدند و با تمام وجود پای انقلاب ایستادند ادامه داد: کسانی که خسته بشوند هیچ تاثیری در راه و سیره انقلاب ندارند و بوق های بیگانگان مبنی بر اینکه مردم از انقلاب خسته شده اند، بی اثر بوده و این جمعیت عظیم تمامی این دسیسه ها را خنثی می کند.
ضرغامی گفت: جمعیت عظیمی که در نقاط مختلف البرز دیدیم بیانگر این بود که مردم با تعهد بیشتر آمدند که نشان دهند برغم برخی مشکلات و مطالبات رفاهی و غیره که سر جای خود قرار دارد، ولی عشق و علاقه به وجود و هستی انقلاب ما است که همه با همه وجود به میدان آمده ایم.
وی با اشاره به اینکه برای تک تک شما دعوتنامه حضور در راهپیمایی نوشته شده و به این مراسم دعوت شده اید، افزود: کسانی که ساعت ها سر پا ایستاده اید، بدانید که در دنیا و آخرت برای شما ثمرات این حضور را خواهد داشت.
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه اکنون جوانان در زیر بمب باران اطلاعاتی دشمن قرار دارند، افزود: انقلاب اسلامی ما 3 ویژگی دارد که در صد سال معاصر با انقلاب هایی که انجام شد، قابل مقایسه نیست.
وی خاطرنشان کرد: در مقابل چالش هایی که درصدد نابودی انقلاب بود نه تنها مردم یک وجب از خاک ملت را به دشمنان ندادند، بلکه محکم تر و حماسی تر حضور یافتند و الگو و حامی انقلاب های دیگر در سراسر جهان و بخصوص کشورهای مسلمان هستند.
ضرغامی با اشاره به اینکه امروز بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همه دنیا مطلع شده اند که دو جبهه در دنیا وجود دارد، اظهار داشت: استکبار به رهبری امریکا و جبهه مقاومت به رهبری ایران و این دو هر جا با هم مقابله کردند، پیروزی از آن ایران اسلامی و سرشکستگی برای استکبار بوده است.
وی با اشاره به سخنان ترامپ در برنامه های تبلیغاتی، ادامه داد: این صحبت ها اعترافات فراوانی در خصوص شکست در جاهای مختلف بوده به طور مثال اعتراف به هزینه 4 هزار میلیارد دلار در افغانستان و هزینه های هنگفت در سوریه و یمن و ... که با شکست همراه بوده است.
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: در دسیسه اخیر درصدد ایجاد کشوری با نام کردها کنار ایران بودند که قصد ایجاد دردسر برای ایران داشتند که با تدبیر ایران خنثی شد.
ضرغامی افزود: اگر مشکلاتی در کشور است و پرونده هایی که در خصوص فسادهایی که وجود دارد و جریان هایی که برای یکدیگر پرونده درست می کنند ولی مردم عاقلانه می دانند که این دعواها سودی ندارد. اما پرونده های حقیقی فساد باید پیگیری شود و حق مردم دریافت شود تا مردم همچنان با شور از دستاوردهای انقلاب دفاع کنند.
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با بیان اینکه داعش به عنوان چهره بدون رتوش امریکا توسط این کشور درست شد تا جمهوری اسلامی ایران و اسلام با مشکل مواجه شود، گفت: داعش تربیت شد تا با تبلیغات وسیع واقعیت اسلام معکوس جلوه دهد، دلقک بازی های اخیر نظیر پرتاب شیشه نفت به مساجد جز مضحکه ای نیست چرا که مساجد در پوست و گوشت مردم انقلابی نهفته شده است.
وی با بیان اینکه داعش قبل از شکست از نظر ایدئولوژی شکست خورد، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم افتخار ما هستند، فداکاری و شهادت در خون مردم است، باید به این مهم اشاره کرد که داعش ابتدا در مقابل منطق عظیم ملت ایران شکست خورد و بعد سرزمین های تصرف شده را پس از این شکست روحی بازگرداند.
ضرغامی با تاکید بر اینکه ملت دارای هویت اصیل فکری هستند که بارها مورد هدف دشمنان قرار گرفته است، ادامه داد: اعتراض به حجاب برغم تعداد محدود بارها مورد تبلیغ استکبارجهانی قرار می گیرد، اما این حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن هیچ گاه از طریق آن ها به نمایش گذاشته نمی شود، بدون شک‌ شعار استقلال، آزادی و جمهوری اصلی شعار اصلی ملت است، امروز این شعار به بهترین نحو در کشور وجود دارد.
وی با اعلام اینکه امروز سختی ها برای رسیدن به استقلال تحمل می شود، گفت: برای دریافت واقعیت های دوران ستمشاهی تاریخ از زبان مخالفان نظام توسط جوانان مطالعه شود.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.