به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که عصر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، افزود: میزان مشارکت ویژه بخش خصوصی در روند اجرای پروژه هایی که بهره برداری خواهد رسید، بیش از 2 هزار و 700 میلیارد تومان است.
نجفی گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تمام شهرستان های استان البرز حاضر خواهیم شد و در این سفر به مشکلات مردم در بخش های مختلف رسیدگی می کنیم چراکه رسیدگی به اقشار آسیب پذیر بسیار حائز اهمیت است.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه 700 تا 900 هزار نفر از جمعیت استان البرز حاشیه نشین بوده و دارای مشکلات مختلفی هستند، گفت:
جمعیت روستایی استان البرز از متوسط جمعیت کشوری پایین تر است، باید به این مهم نیز‌ اشاره کرد که در داخل شهرها مناطق فرسوده ای وجود دارد که نیازمند بازسازی است که این موضوع مهم مورد تاکید رییس جمهوری است.
وی اضافه کرد: عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی البرز تاکنون قابل قبول بوده و باید آمارهای اعلامی توسط دستگاه های اجرایی استان در این خصوص به روز رسانی شود، پروژه هایی با پیشرفت زیر 75 درصد برای ما معنایی ندارد و قابل قبول نیست.
نجفی گفت: در بحث رونق تولید و توسعه اشتغال اقدامات خوبی صورت گرفته اما کافی نیست و ضرورت دارد برای تجهیز و نوسازی صنایع اقدامات بیشتر و بهتری در دستور کار قرار گیرد.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.