به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: در یک فرصت استثنایی و به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرداری اردبیل با مجوز شورای شهر اسلامی در مطالبات خود 30 درصد کاهش برای شهروندان قائل شده است.

وی افزود: این کاهش از تاریخ یک بهمن ماه تا 22 بهمن به صورت تخفیف 30 درصدی، از تاریخ 23 بهمن ماه تا 20 اسفند، تخفیف 20 درصدی درنظر گرفته شده است.

شهردار اردبیل ادامه داد: عموم شهروندان، ادارات، بانک‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی ضمن بهره‌مندی از این فرصت استثنایی می‌توانند با پرداخت 50 درصد از بدهی‌های خود به صورت نقدی و مابقی در 5 قسط در توسعه و آبادانی شهر خود سهیم باشند.

لطف‌اللهیان عنوان کرد: عمران و آبادانی شهر از جمله مهمترین دغدغه‌های شهرداری اردبیل بوده که با همکاری و همفکری اعضای منتخب شورای اسلامی شهر به دنبال عملیاتی کردن تمامی برنامه‌های مدنظر در این مسیر هستیم.

وی از عموم شهروندان برای مشارکت در عمران و آبادانی شهر دعوت به عمل آورد و یادآور شد: برای فراهم آوردن شهر زیبا و با کمترین مشکلات نیازمند همیاری و همفکری آحاد مختلف مردم بوده و قدردان تمامی شهروندان قانون‌مدار را که برای هموار کردن مسیر زیباسازی و عمران شهر در تلاش هستند، هستیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 851095
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.