به گزارش ایرنا، ابوذر دهدار روز یکشنبه در نشست شورای شهر بوشهر افزود: این تعرفه هر ساله توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر پیشنهاد و پس از بررسی و تصویب در شورای شهر، مبنای دریافت عوارض در سال آینده قرار می گیرد.
وی بیان کرد: تدوین عوارض محلی یکی از مهمترین سیاست گذاری در منابع درآمدی شهرداری هاست و برای تدوین و تصویب این عوارض نشست های متعددی برگزار شد زیرا باید تعرفه‌ تصویبی با رضایتمندی شهروندان همراه باشد.
دهدار افزود: لایحه تعرفه عوارض محلی سالانه شهرداری مهم‌ترین و اصلی‌ترین منبع درآمدی و تامین و تحقق بودجه سالانه به شمار می‌رود.
وی گفت: انتظار می رود با تلاش مجموعه شهرداری و مشارکت و همکاری موثر شهروندان همانند سال‌های گذشته، علاوه بر تحقق حداکثری بودجه و درآمدهای شهرداری‌، زمینه برای تسریع روند توسعه و عمران شهری فراهم‌تر شود.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد: لایحه تعرفه عوارض محلی و هزینه خدمات سال 1397 شهرداری و سازمان های وابسته پس از تایید و ابلاغ نهایی، علاوه بر چاپ در نشریات محلی، بصورت کتابچه تهیه شده و برای اطلاع و آگاهی عموم مردم در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
**اعطای 25 درصد جایزه خوش حسابی از دهه فجر تا روز بوشهر
دهدار افزود: لایحه شهرداری بوشهر در مورد اعطای 25 درصد جایزه خوش حسابی به شهروندان از 12 بهمن همزمان با دهه فجر آغاز و تا 18 اسفند روز بوشهر به تصویب رسیده است.
وی گفت:شهروندان می توانند از 12 بهمن ماه به عنوان نخستین روز دهه مبارک فجر تا 18 اسفند ماه روز بوشهر با پرداخت نقدی دیون معوقه و جاری خود (بجز جرائم کمیسیون ماده 100) از تخیفیف 25 درصدی پرداخت عوارض نقدی برخوردار شود.
دهدار افزود: همچنین مودیانی که بدهی خود را تقسیط کردند می توانند با پرداخت همه بدهی خود از این مصوبه استفاده کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.