به گزارش ایرنا، در این دیدار علاوه بر فرماندار و امام جمعه فردیس، جمعی دیگر از مسئولان شهرستان فردیس از جمله تنی چند از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند.
عبدالغنی ثامری سرملوان کشتی شانچی دارای دو فرزند دختر و پسر است.
امام جمعه شهرستان فردیس در این دیدار گفت: حادثه ای دلخراش و اتفاق بسیار غیرمترقبه برای ملت ایران و خانواده های این عزیزان و بازماندگان 32 خدمه این نفتکش رخ داد.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه همه ملت ایران مصیبت زده شدند، همه مردم خود را در غم این خانواده ها شریک می دانند و ما نیز وظیفه اخلاقی، دینی و ملی خودمان دانستیم در اولین فرصت با خانواده داغدار این عزیز ابراز همدردی کنیم.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: این ملوانان کاری طاقت فرسا داشتند. ماه ها بر عرشه کشتی به دور از خانواده هاو فرزندان خود به خاطر عشق به کشور و مردم تلاش می کردند و راهی پرخطر را برگزیده بودند.
وی ادامه داد: ما نیز وظیفه داریم در کنار خانواده این عزیران باشیم و از آنان دلجویی کنیم و از خداوند می خواهیم به خانواده های آنان صبر عنایت فرماید.
ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس نیز پیام تسلیت استاندارالبرز را به خانواده این سرملوان ابلاغ و ضمن تسلیت به مردم ایران عزیز، گفت: به خصوص به خانواده جناب آقای عبدالغنی ثامری که در این حادثه تلخ شهادت گونه جان دادند تسلیت می گوییم و با خانواده داغدار آنان ابراز همدردی می کنیم.
اینانلو ادامه داد: ما در خدمت این خانواده هستیم و خود را در غم آنها شریک می دانیم. آنها برای کشور و اقتدار ایران اسلامی در منطقه حضور داشتند و امیدواریم بتوانیم جبران زحمات آنها را داشته باشیم.
استاندار البرز نیز شامگاه یکشنبه با صدور پیامی با تسلیت حادثه دردناک جان باختن شهادت گونه سرنشینان نفتکش ایرانی سانچی، به عموم مردم ایران و به خصوص خانواده داغدار عبدالغنی ثامری سر ملوان فردیسی این کشتی، فرماندار شهرستان را به دیدار و رسیدگی به مسائل این خانواده مامور کرد.
مراسم یادبود سرملوان عبدالغنی ثامری روز سه شنبه از ساعت 11 الی 14 در حسینیه امیرالمومنین (ع) در جاده ملارد،خیابان مریم برگزار می شود.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.