به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در همایش بسیجیان و آحاد مردم باحضور خانواده شهید محسن حججی در مصلای جمعه این شهر افزود: مدافعان حرم دارای ویژگی های بارز و برجسته ای بودند که دفاع از حریم اهل بیت (ع) و ولایت فقیه از مهمترین آنان است.
وی اظهارکرد: امروز به برکت خون شهید حججی ها ، مسلمانان و آزادی خواهان جهان حلاوت و شیرینی پیروزی فتح الفتوح بر داعش و حامیان گروه خبیث را چشیدند و نزد همگان محبوب و جاودان ماندند.
امام جمعه گناوه گفت: اگر شهید حججی ها نبودند به تعبیر رهبرمعظم انقلاب باید با داعشی های ملعون در داخل کشور می جنگیدیم که با مقاومت و جانفشانی جبهه مقاومت شکست مفتضحانه ای خوردند.
وی به ویژگی بارز و برجسته شهید محسن حججی اشاره کرد و افزود: به تعبیر رهبرمعظم انقلاب اخلاص ، نیت پاک ، دلباختگی به امام حسین (ع) و عشق به اهل ببیت (ع) از ویژگی های این شهید بود که نامش پرآوازه و در میان مردم محبوب شد.
امام جمعه گناوه ، حضور خانواده شهید حججی به گناوه را مایه مباهات و افتخار برای این شهرستان دانست و از استقبال پرشور و گسترده مردم مومن و ولایتمدار از این خانواده تقدیر کرد.
در این آیین برنامه هایی شامل سرود ، شعر و مداحی در وصف مدافعان حرم و شهید حججی اجرا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.