به گزارش ایرنا، سرهنگ محسن احمدی تبار روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس در 11 محور برگزار خواهد شد که برگزاری 7 یادواره شهدا از مهمترین این برنامه ها است.
وی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه، گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار همزمان با بازگشایی مدارس، برگزاری اردوهای جهادی در سطح روستاهای شهرستان، نمایشگاه هفته دفاع مقدس، همایش فرماندهان واحدهای دانش آموزی، همایش زنان ایثارگر و بسیجی، برگزاری نشست های روشنگری نمونه ای از برنامه های هفته دفاع مقدس در خرمدره است.
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای کربلا، تصریح کرد: مسئولان فرهنگی با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم باید به زنده نگه داشتن فرهنگ اسلامی که محوریت هر دو مناسبت است توجه ویژه داشته باشند.
سرهنگ احمدی تبار بیان کرد: جوانان این مرز و بوم مقاومت و جان فشانی های بسیاری در مقابل دشمن کردند تا یک وجب از این خاک به دست بیگانه نیفتد و با درسی که به دشمن دادند وفاداری و عشق خود را به نظام و ولایت و کشور نشان دادند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.