ابراهیم طاهرنژاد روز شنبه در آستانه‌ی فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت سقای دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: چهارم شعبان ، روز شکفتن گل معطر حضرت ابوالفضل (ع) بر شاخسار اهل‏بیت و روز جانباز است.
وی اظهار داشت: به ‌رسم ادب باید سلامی داد بر حضرت عباس (ع ) ماه منیر بنی‌هاشم و تمامی جانبازانی که بااقتدار با لبیک به امام خود و بذل جانشان ، مفهوم رشادت و جانبازی را در عصر ما محقق ساختند.
وی در ادامه بابیان اینکه جانبازان، یادگاران روزهای عشق و حماسه‌ هستند، افزود: جانبازان تمثال وفاداری، ایثار و تصویرگر واقعی ایمان و یادگار سال‌هایی هستند که درهای آسمان به روی عاشقان باز بود، آنان با فداکاری و اقتدا به حضرت عباس (ع) نهضت عاشورا را زنده کردند و سبب عزت و پیشرفت نظام اسلامی شدند.
طاهرنژاد در پایان بابیان اینکه برنامه‌هایی متنوعی در روز جانباز، یادآور شد: فداکاری جانبازان در دوران دفاع مقدس را نباید فراموش کرد، که به همین منظور و به همت خادمان شهدا و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی مراسم‌هایی باشکوه در استان تدارک دیده‌شده است که امیدواریم درشان جانبازان و خانواده‌های معظم ایشان و درنهایت سبب مسرت و خشنودی این قشر معزز باشد.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.