11 نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نفر نیروی کادر و هشت تن سرباز وظیفه حدود ساعت 20 چهارشنبه شب ( ششم اردیبهشت ) در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.
آمار منتشر شده، حاکی از شهادت سه نفر درجه دار و 6 تن سرباز وظیفه مرزبانی در این حادثه بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف است.
به گزارش ایرنا، شهرزاد کمال زاده بانوی بازیگر جمعه در برنامه تلویزیونی خوشا شیراز همچنین اظهار کرد: از کودکی، عشق عجیبی به امام حسین (ع) دارم و خیلی خوشحال هستم که برای جشنواره فیلم عراق به کربلا دعوت شدم.
این هنرمند جوان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دومین بار است که به شیراز می آیم و خیلی خوشحالم که در بهترین فصل شیراز به شیراز آمدم.
وی ادامه داد: تا به حال اردیبهشت ماه به شیراز نیامده بودم ،مردم شیراز به این شهر عشق و حس خیلی خوبی را می دهند و همیشه مهمان نواز هستند و همواره به من و همکارانم محبت داشته اند.
کمال زاده درباره نقش خود در سریال مرز خوشبختی نیز اظهار کرد: نقش من در این مجموعه تلویزیونی متفاوت و جالب بود ت و به همین خاطر تصمیم گرفتم که این نقش را بازی کنم.
این بازیگر جوان گفت: یکی از آرزوهایم این است که فقر و بیماری و جنگ ریشه کن شود چون هر کدام از اینها بسیار مرا ناراحت می کند ،من خیلی دوست دارم همه جای دنیا را ببینم و اگر بازیگر نمی شدم حتما جهانگرد می شدم دوست دارم نقش هایی را بازی کنم که در 16 سال فعالیت خودم در عرصه هنر تئاتر و سینما خیلی منتظرش بودم .
وی گفت: مجموعه تلویزیونی دیوار شیشه ای که در آن نقش ایفا کرده ام، از این هفته از شبکه اول سیما پخش می شود و به مخاطبان سیما توصیه می کنم که آن را مشاهده کنند.
برنامه این هفته خوشاشیراز جمعه هر هفته از محل باغ گیاهشناسی ارم و به تهیه کنندگی شهریار باقری‌نژاد و کارگردانی فرزاد کشاورز از شبکه استانی فارس به روی آنتن می رود.
6114/ 2027
خبرنگار: علی اکبر خرامش ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.