به گزارش ایرنا، آیت الله حسین مظاهری، در درس اخلاق این هفته در محل مسجد حکیم اصفهان افزود: مردم باید نسبت به توطئه دشمنان آگاه باشند که از روی بی اطلاعی در مسیر دشمنان قرار نگیرند و روحانیت و جلسات روضه را حذف نکنند.
این مرجع تقلید افزود : نبود روضه امام حسین(ع) در منبرها و سخنرانی ها مانند غذای بدون نمک است و باید جلسات سخنرانی و منبرها با روضه همراه باشد.
رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه از زمان بی امیه تاکنون دشمنان به دنبال برگزارنشدن جلسات روضه هستند، تصریح کرد: روضه برای امام حسین(ع) اثرهای زیادی برای جامعه و مردم جامعه دارد که حذف آن به تحقق اهداف دشمنان کمک می کند.
وی اضافه کرد: کسانی که با جلسات روضه و روحانیت مقابله کردند نتیجه عمل خود را دیده اند و کسانی که به گسترش معارف اسلامی و حفظ جایگاه روحانیت نیز کمک کرده اند نتیجه دنیایی و آخرتی کار خود را نیز دیده اند.
وی تربت امام حسین(ع)، جایگاه روضه امام حسین(ع)، اهمیت پیامبر به امام حسین(ع) و حرارت و عشق امام حسین(ع) در دل مردم که خاموش نشدنی است را از امتیازات ویژه این امام بزرگوار اعلام کرد و گفت: باید از این امتیازات شیعیان استفاده کنند و نگذارند حرارت و عشق به امام حسین(ع) در وجود آن ها کم رنگ شود.
7131/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.