به گزارش ایرنا، زینال حسینی روز سه شنبه درآئین برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان از البرز افزود: تکواندو همواره ثابت کرده که در راه پیشبرد و کسب بهترین جایگاه همه جانبه جنگیده و قطعا به آن چه که دست اندکاران تکواندو در نظر دارند دست می یابد.
وی با اشاره به برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: این رقابتها تحت عنوان ورود به اردو تیم ملی نوجوانان با حضور مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی آزاد استان قم،نفرات دارای رنکینگ در وزن های ده گانه جمعا با حضور 116 نفر مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی برگزار می شود.
حسینی گفت: همه سرمایه های تکواندو نوجوان در این مسابقات حضور دارند، حتی مدال آوران مسابقات جهانی نونهالان که شرایط سنی شان تغییرکرده نیز آماده رقابت در این شیاپ چانگ هستند.
وی با بیان اینکه فدراسیون تکواندو توجه ویژه ای به این رده سنی دارد خاطر نشان کرد: این امر سبب شده تا در سال جاری در ماراتن قهرمانی کشور، لیگ کشور و ورود به اردو غربال گری به صورت کاملا حرفه ای و علمی زیر نظر کمیته فنی انجام و شرایط به صورتی باشد که امکان حضور همه ورزشکاران مهیا باشد.
حسینی افزود: فدراسیون تلاش خواهد کرد تا شرایطی ایده ال برای انتخاب ،برگزاری اردو و اعزام بازیکنان را ایجاد نماید چرا که به داشته هایمان که سرمایه های عظیم تکواندو هستند ایمان داریم.
دومین مرحله مسابقات تیم ملی نوجوانان جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان(تونس-2018) به میزبانی هیات تکواندو البرز بر روی سه شیاپ چانگ خانه تکواندو برگزار شد.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.