به گزارش ایرنا، عباس زارع روز چهارشنبه در جلسه تبیین نحوه تدوین بودجه سال 97 بر مبنای برنامه راهبردی که در باشگاه میلاد برگزار شد، افزود: ضروری است در مدیریت شهری یکپارچه بودن و هم افزایی را به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی که مهم ترین وظیفه این نهاد است فرا گیریم.
این عضو شورای شهر، اضافه کرد: باید بدانیم چگونه می توان با امکانات موجود بهترین بهره وری را در امر خدمت رسانی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تبیین بودجه های سالیانه باید با تحلیل مناسب صورت گیرد، خواستار همکاری شهرداری با شورا در این زمینه شد.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج در ادامه بر ضرورت برنامه ریزی به منظور بهره وری حداکثری از زمان تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی های اصولی و کارشناسی موجب کاهش فشارهای روانی مسئولان و افزایش خدمت رسانی می شود.
زارع ادامه داد: علاوه بر بهره وری از امکانات موجود، برنامه ریزی برای جذب منابع و توسعه زیرساخت ها نیز باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که تحقق آن دور از ذهن نبوده و در کمترین زمان ممکن بتوان آن را اجرایی کرد.
این عضو شورا با اشاره به اینکه در برنامه ریزی ها باید درآمد پیش بینی شود و بر اساس آن هزینه ها اعمال شود، عنوان کرد: برای تحقق این مهم از کارشناسان خبره در مدیریت شهری استفاده شود و برگزاری این جلسه نیز به منظور شناسایی مدیران میانی و کارشناسان برگزار شده است.
7410/ 6155 خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.